Wednesday, December 04, 2013

www.heidifurre.com/diary

No flyttar eg på meg! Etter sju år her inne veit eg ikkje alltid kva eg skal sei her lenger. Men mjuke bilder og harde tekstar vil eg fortsette å legge ut på den fine dagbokfunksjonen eg har fått på heimesida mi: www.heidifurre.com/diary

Eg og Caroline skal skrive eit oppsummeringsinnlegg for årene med Kval&Actionfilm. Me har gått frå nitten til tjuesju! Inn og ut av leilighetar, forelskelsar, dårlige jobbar og bra jobbar. Eg lovar ein lykkelig slutt!

4 comments:

Anonymous said...

Mjuke bildar og harde tekstar!!!

Caroline said...

Åh herregud. Jeg har fulgt dere i så sjukt mange år. Ble pusha til å stikke til Paris, pga. dere. It's the end of an era!! <3

Eli said...

Åh!

nadja said...

gleder meg å følge med, heidi.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?