Tuesday, October 29, 2013

Siste sommardagen og redd for å bli avslørt

IMG_0435 IMG_0494 IMG_0495 IMG_0496 IMG_0508 IMG_0527 IMG_0539 IMG_0545 IMG_0549 IMG_0550 IMG_0570 IMG_0571 IMG_0579 IMG_0607 IMG_0618
Bilder frå den siste helga me bada i sommar. Sjølv om det var varmt merka man liksom inni seg at dette var siste gongen for i år.

Eg reiser til Bergen i morgon tidlig, for å snakke om skriving på Kvarteret. Det blir meg, Gunhild Øyehaug, Jan Erik Vold, Henrik Langeland og Trygve Åslund. Eg skal inrømme at eg er litt nervøs for å sitte i dette faglig tunge panelet. Heldigvis kan eg lene meg på debutantrollen. Håpar ingen avslører meg, eg meinar, eg er jo berre meg. Facebook-event her.
Håpar du kjem!

6 comments:

June said...

Kjem! Gler meg, og du er flinkflinkflinkflinkfliiiink.

(Redd han skulle stupe rett i skjeret på det eine biletet, men det var berre ein optisk illusjon).

Stine said...

Du tager så fine og stemningsfulde billeder - de har en særlig renhed over sig.
Det er muligt, du tidligere har skrevet om det på bloggen, men jeg har ikke kunnet finde det, så nu spørger jeg: Hvordan opnår du den særlige gyldne toning af billederne? Er det "bare" et photo filter/adjustment layer i Photoshop? Farveblødheden giver i hvert fald en god kontrast til billedernes generelle skarphed.

På forhånd tak for svar. :)

Heidi said...

Hei Stine!

Curves i Photoshop er det verktøyet eg brukar mest! Der kan du eksperimentere masse med kontrast og farge.

Ting som gjør en glad said...

Velkommen til Bergen! Husk paraply!

Likegyldighet said...

Elsker bildene dine! Jeg får lyst til å løpe ut og bruke mitt eget kamera. Det kan jeg ikke for jeg har en stor exphil oppgave- men takk for inspirasjonen uansett!

Tale said...

Nå leser jeg boka di! :) liker den veldig godt

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?