Wednesday, August 07, 2013

Then the summer comes, hey, ain't that the roughest time of roughest times

Oslosommaren er så fin, det kostar 30 kroner å ta båten til Gressholmen og hvis man ikkje har dei 30 kronene kan man snike eller svømme. Eg har tatt bilder i ganske mange bryllup og redigert bryllupsbilder til eg blir firkanta i fleisen. Og innimellom traska rundt i Gamlebyen, sprunge rundt Sognsvann, feira bursdag og spelt backgammon. Her er litt snapshots frå ferien min:
IMG_1662
Eg var ein liten tur til Kristiansand for å besøke Anna. Planen vår var å bade og få tid til å kjede oss ilag. Me rakk å bade. IMG_1730
IMG_1768
IMG_1781
IMG_1789
IMG_1819
IMG_4929
IMG_4922
Joachim har kjøpt leilighet. Voksen jobb og voksen leilighet. IMG_4932
IMG_4947
IMG_4963
IMG_6013
IMG_6849
IMG_6881
IMG_6892
IMG_7014
IMG_7038
I morgon har eg billett til Øyafestivalen! Tre år sidan eg var der sist! Eg skal stå fremst på Rodriguez, Cat Power og Grimes.

7 comments:

Tale said...

vakre bilder som alltid :)

kaffemarte said...

Bading altså, det gir sommerfølelse deluxe! Skikkelig fine sommerstemningsbilder!

Anja said...

Jeg kjøpte akkurat boken din! Gleder meg til å lese.

jeg, kjersti said...

stupebildet = noe jeg vil ramme inn og ha på veggen.

du leste så fint i dag! og boka di har jeg råd til når september kommer.

June said...

Dette gjer meg så glad.

Lisbeth said...

Du og dine er alltid like vakre og fine, og jeg blir alltid så glad av bildene dine. Det er historier der.

Anette said...

Det stupebildet er helt fantastisk! Ser det for meg forstørret i et galleri. Har du stilt ut bildene dine noen gang? Det er så godt å se hvor komfortabel du virker i egen kropp. Prøver på det jeg også, hele tiden.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?