Tuesday, August 20, 2013

Paris-Oslo-Bergen

 IMG_8883
Her kjem ein liten oppdatering om Parissyndromet! Første opplaget er utsolgt (hurra!), men no er den tilbake på lager hos Flamme, og om du ikkje finn den i bokhandelen går det an å bestille den her. På Instagram ser det ut som om boka har fått være med på sydenturar, bryllupsreiser og balkongar i sommar, eller på utlån til bestemødre. Det føles bra. Dei farlige anmeldarane har vore passe skumle, ganske snille, litt rare. NRK sin anmeldar er veldig positiv, Morgenbladet er skeptisk til sjangeren men blir overbevist alikevel, Klassekampen legg vekt på at den er nostalgisk, Dagens Næringsliv tolkar den litt mørkare, mens ein bloggar syns den er for romantisk og ein annan bloggar syns den er realistisk. Og sitatet om globusen på side 14 har blitt eit sånt elsk/hat sitat som nokon trekk fram som det beste eller det verste. Om eg skulle anmeldt boka ville eg vel sagt at skallet, altså Paris, er så romantisk som du får det, mens det som er inni er mykje mørkare. Så det blir vel opp til den som les korleis man tolkar det, og det har vist seg å være mange måtar å lese på Parissyndromet på.
IMG_8886
Uansett, eg skal ta med meg boka litt her og der framover. Sånn ser foreløpig høstplanen ut:

-Den 29. august skal Studentmållaget i Oslo og Oslo Mållag arrangere semesterstartfest på Uglebo. Der skal eg lese litt frå boka, og Dansestøl kjem også til å spele etterpå.
-31. august arrangerar FIN-magasinet ein kveld på Nobel Bopel i Bergen der eg skal lese. Eg tar med meg Caroline i kofferten, så me kan Dansestøle litt etterpå! Facebook-event her.
-14. september skal eg være med i ein debutantpost på Oslo Bokfestival. Veit ikkje heilt kor det er ennå, men det kan eg komme til seinare.
-Og så reiser eg tilbake til Bergen den 31. oktober for å delta på Det Litterære Kvarter på Studentersamfunnet i Bergen. Trur det blir mange andre spennande navn der, så det gler eg meg til!
IMG_8887
Sjåast rundt?

9 comments:

may-teresa said...

leste boken i sommer og fy faderrullan så bra den var! og så fin!

Tale said...

hurra! :)

Angela R. C. Schrøder said...

Ånei, 31. august er no can do! Jeg VIL være der, men da får det vel bli 31. oktober i stedet. :) Lykke til med alt du skal! :D

CarolineK said...

jeg MÅ lese denne. er på en måte så glad for at jeg ikke har lest boka di enda, for kommer til å være litt trist når den er over, når jeg har lest den.

Mari said...

Jeg elsker i alle fall boka di! Den bor i Falmouth alene for øyeblikket, men snart får den selskap av hun jeg skal bo sammen med og meg. Savner den, hehe.

ahundredsmiles said...

selges boka di noe sted i københavn eller er det lettest å bestille den fra flamme forlag?

ahundredsmiles said...

selges boka di noe sted i københavn eller er det lettest å bestille den fra flamme forlag?

Kval&Actionfilm said...

Trur nok det er lettast å bestille den på nett då, tvilar på at den skulle befinne seg i København!

Maren said...

Jeg flytter til Glasgow om 5 dager, og etter å ha lest siste side i boka di kjenner jeg at jeg plutselig er veldig spent på hva som venter meg der. Jeg håper jeg finner min Anna!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?