Monday, June 10, 2013

Parissyndromet

IMG_0505
Eg har ikkje fortalt om Parissyndromet. For to år sidan blei eg kontakta av Flamme Forlag som lurte på om eg kanskje kunne teste å skrive noko lengre. Og eg skreiv historien om jenta som er ein del av universet, ein veldig liten del mellom solstormar og asteroidar. Jenta som ikkje får sove om kvelden, men som innimellom er blant dei hundretusen lykkeligaste menneska i verden. Og om Paris, og den underlige diagnosen Parissyndromet.

Ofte har eg tenkt at eg aldri skulle bli ferdig. At eg skulle ende opp med ein liten historie som blei gløymt i eit word-dokument på ein harddisk. Men på eit vis har eg fått meg sjølv til å våge å jobbe litt mindre, tjene litt mindre pengar og hatt meir tid til å skrive. På eit vis har det gått, for faen.

Eg surra rundt i Paris i to år, uten å heilt vite kva eg holdt på med, kvifor eg var der. No har Paris fått sin heilt egen historie, ein historie å holde i hendene, mellom to permar. Som om det heile hadde ei meining, heilt frå starten av, frå eg booka ein einveisbillett og fram til ei bok eg kan holde i hendene, på mandag, når den kjem frå trykkeriet. Og det kan du også, neste onsdag, når den kjem ut.

21 comments:

Kit said...

Herregud, så fantastisk! Gleder meg til å lese!

Regnboge said...

Dette høyrest berre so bra ut! Trur det vil vere ei god investering å kjøpe eit eksemplar.

pernille said...

Åh herregud! Gratulerer så uendelig mye! Skal definitivt sjekke den ut.

Frecklenotes said...

Gratulerer med debut som forfatter! Skal definitivt sette den opp på ønskelista! :)

Anonymous said...

gøy gøy gøy!!!!

Nora said...

Grattis, så gøy! Det skal bli ferdig-med-eksamens-gave til meg selv når jeg kommer hjem til ferie. Vil den være i alle bokhandler?

Lisbeth said...

Jeg snoka rundt på Flamme Forlag for litt siden, og da kom jeg over deg der inne og Parissyndromet. Jeg hoppet litt i stolen av glede og jeg gleder meg vanvittig til å holde boka di i mine egne hender og lese om livet ditt i Paris. Heia, heia!

mijaow said...

Gratulerer, så utrolig gøy! Gleder meg til å lese :)

Eli said...

dette er fantastisk! har gledet meg helt siden du svarte på mailen min. gleder meg!

Bettina said...

Jeg er fan!

Mari said...

Åh, hurra!! SÅ utrolig stilig! Gleder meg!

Kine said...

Wow så stas!Gleder meg til å lese!

Borghild said...

!!!!!!
Gleder meg SÅNN til å lese. Åååå.

teaktrayweekdays said...

tilykke!

eirinsurr said...

oioioi, gratulerer så mye!

May said...

Kult, kudos!

Antonie said...

Hurra! Gleder meg til onsdag!

Emilie said...

gratulerer så mye! jeg kan nesten ikke vente med å lese den!

gaamedmeg said...

Jeg gleder meg til hodet slutter å rotere. Til jeg kan sette meg ned og glemme sorgen i de stundene jeg løper inn i et annet univers. Jeg tror dette er akkurat den riktige boken. Du skriver så utrolig vakkert.

Silje said...

Wow, grattis! Kjenner jeg gleder meg noe sykt til å finne denne på bokhandelen, dra på hytta og forsvinne ned i fortellingen. Virker så himmla fin!

Helene said...

Kjøpte den i går, og klarte ikkje legge den ifrå meg i dag. All tid forsvann og boka var så fin og ekte på same tid at eg på eit tidspunk måtte gå i meg sjølv og grine litt. Håpar det kjem ei bok No. 2 Tusen takk!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?