Monday, June 03, 2013

Nesodden

IMG_0105
IMG_0111
IMG_0120
IMG_0170
IMG_0161
IMG_0163
IMG_0079
IMG_0107
IMG_0130
IMG_0145
IMG_0215
IMG_0208
IMG_0327
IMG_0324
IMG_0363
Då me tok bussen tilbake mot Oslo tenkte eg at no begynnar Oslo å bli heime. Sjølv om Nesodden ikkje er Oslo, Nesodden er Nesodden. Eg tenker det samme når eg søndagshandlar på Joker i Gamlebyen og når nattoget går forbi vinduet i Schweigaardsgate. Når eg syklar forbi Botanisk Hage om natta er eg litt redd, parken er stengt og det lyser i det eine drivhuset der inne. Eg såg ein mann som spydde på gata foran Oslo City, ei eldre dame stod ved sida av og hold han på ryggen, kanskje det var mammaen hans.


4 comments:

teaktrayweekdays said...

gosh! så utrolig fin blogg! og kjempebra musikk!

Ida said...

Livet ditt verkar som det finaste og mest magiske nokon sinne

og har du nokon gong høyrt kor mykje du lignar på jennifer connelly i requiem for a dream? vakker!

Sigrid U said...

så fantastisk pene og klare farger.

Mari said...

Bildene dine. wow. Bildet av Caroline som snur seg og smiler er bare så fantastisk fint, og gjør at jeg gleder meg ekstra til å komme hjem til mine venner!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?