Tuesday, June 04, 2013

Inga&Christian

IMG_0059
IMG_0112bw
IMG_0131
IMG_0159
IMG_0211bw
IMG_0229
IMG_0705
IMG_0121
IMG_0173
IMG_0197
IMG_0450
IMG_0313
IMG_0180
IMG_0295
IMG_0584
IMG_1300
IMG_1212
IMG_1241
Her er ein liten snik frå bildene eg tok i bryllupet til Inga og Christian! Det er så fint å være bryllupsfotograf når eg kjenner brudeparet frå før, eg kjenner liksom litt ekstra på nervøsiteten før vielsen, man skjønnar talane bedre og ikkje minst kan man slenge seg ut på dansegolvet innimellom. Dei gifta seg i april, og det var nydelig gjennomført og veldig personlig. Me tok mange av bildene på togstasjonen på Grefsen, siden Christian har jobba der før. Inga hadde sydd brudekjolen sin hos ein skreddar, og fått den til å bli akkurat sånn som ho ville ha den. I tillegg var det sikkert over tjue kaker på kakebordet, og det er jo det viktigaste i eit vellykka bryllup! Eg føler eg har lært så mykje om bryllup etter å ha tatt bilder i så mange forskjellige typar, kva som funkar og ikkje funkar, kva man burde legge vekt på og kva man kan spare tid og pengar på. Kanskje eg kan lage eit mega blogginnlegg på slutten av sommaren om alle tips eg har plukka opp på vegen?

12 comments:

Anonymous said...

Ja!

Toril said...

De kjenner jeg. :) Nydelige bilder av flotte folk!

Marie said...

Gjør det!

Anonymous said...

JA! til bryllups-tips fra deg :)

Maiken said...

Lag gjerne eige innlegg om bryllaup!

EventyrEirin said...

Ventebenk-bildet var helt nydelig!

Trine said...

Ja! Det hadde vore veldig kjekt og nyttig!

Sigrid U said...

ja, det burde du!

Kristine said...

JA! kjempe ide med tips! gleder meg. ps: du er herlig! :)

Anonymous said...

flotte bilder! én mystisk ting jeg la merke til umiddelbart er at bruden kun smiler på ett bilde.

Live said...

Åh! Nydelige bilder og nydelige Inga og Christian! Jeg gleder meg til bryllupstips. Og til Parissyndromet. Du er flink Heidi!

plutseligilondon said...

Åja, megablogg innlegg! Det hadde seriøst vært fantastik, å planlegge bryllup er så vanskelig. Ett "outsider" perspektiv hadde vært veldig til hjelp :)

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?