Thursday, May 23, 2013

Fredagsstøl

IMG_0203
Her er eit bilde frå når Caroline var på overnatting hos meg for eit par veker sidan. Godt å våkne opp ilag innimellom.

Men det var ikkje det eg skulle fortelje om, det eg skulle sei var at me spelar opp til vorspiel på Fisk&Vilt i morgon, altså frå 17.00 til 23.00. Me gledar oss til å spele litt meir den typen musikk me likar å høyre på, ikkje berre musikken me likar å danse til (men tar sjølvsagt på oss dansesko, for sikkerhetsskyld). Så om du skal på fredagspils med jobben, på date eller om du berre vil ha deilig musikk i øyra, kom på Fisk&Vilt då!

1 comment:

ajourneythroughmywardrobe said...

I dag såg eg i Stella at du skal gi ut bok Heidi! Gler meg til å lesa den. Eg hugser fyrste gong det gjekk opp for meg at du kom frå Stord, då tenkte eg "ahh, kjem denne kule, fantastiske jenta frå Stord, kanskje det er håp likevel" Du gjer meg stolt. Stå på! ^___^

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?