Wednesday, March 13, 2013

Best friends are a natural phenomenon seen all over the world

To deilige tips:
-Denne filmen om vennskap satte meg i humør i dag tidlig når eg grua meg til å ta fatt på rekneskap og faensakp (sånn er det når man driv enkeltmannsforetak). Lena Dunham er regissør:

 

-Ein tilfeldig podcast eg høyrte på mens eg redigerte bilder,  Mia Skäringer snakkar om oppvekst, ungdom, kjærlighet og familie. Den var så rørande at det blei litt snufsing foran skjermen. Trykk på linken her. Mia Skäringer står litt lenger ned på lista. Høyr den! 

3 comments:

Tale said...

hun med det brune håret er søsteren til lena dunham, og har et sånt deilig amerikansk-laidback uttrykk og væremåte. i like :)

Linda said...

åh fint.

Malina said...

Fin liten film.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?