Friday, January 11, 2013

Det beste fra 2012

IMG_2010
No er eg ferdig med lista mi over dei tjue beste låtane i 2012. Her er den. Var litt vanskelig, for eg kunne gjerne hatt med heile albumet til Lana del Rey, Julia Holter, The xx, Frank Ocean, Daughn Gibson og Grimes. Og kanskje Michael Kiwanuka, sjølv om han ikkje fekk være med på lista. Og Solange kunne like gjerne få blitt med. Syns det var greit at Lana del Rey fekk ha med to låtar, siden ho kom med to album i 2012, og såklart fordi det er Lana. Og Dansestøl har prega mykje av året. Musikk som seier pow i magen og brenn i beina. Bra år.

3 comments:

Anonymous said...

gratulerer med bokdebuten i vår!

Anonymous said...

Gratulerer så mye! Gleder meg masse til å lese parissyndromet. Du kjenner ikke meg,men har fulgt med på bloggen i flere år.

Anonymous said...

Når spiller dere neste gang? Da skal jeg komme og danse!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?