Monday, December 10, 2012

Det gör inte ont/så länge du är med mig

IMG_3046 IMG_3060 IMG_3072 IMG_3145 IMG_3157 IMG_3158 IMG_3193 IMG_3199 IMG_3204 IMG_3206 IMG_3254 IMG_3268 IMG_3273 IMG_3278 IMG_3281 IMG_3282 IMG_3322 IMG_3351 IMG_3353 IMG_3355 IMG_3362 IMG_3386 IMG_3438 IMG_3439 IMG_3445
Tenk at Caroline møtte Moa i ein dokø i Paris, samtidig som Hannah såg Joachim på dansegolvet og tenkte han fyren der . Og tenk at me gjennom all vinen hugsa på å utveksle telefonnummer, og at me klarte å finne kvarandre igjen, igjen og igjen, i byar og tilogmed mellom land på europakartet.

9 comments:

ingen vet om denne bloggen said...

"og tenk at me gjennom all vinen hugsa på å utveksle telefonnummer, og at me klarte å finne kvarandre igjen, igjen og igjen"

:) gjorde meg varm på en ellers kald dag

Elisabeth said...

Det er med et stikk i hjertet jeg ser disse bildene. Selv har jeg få jentevenner, noe jeg alltid unnskylder med at "gutter er lettere å henge med" og "med gutter blir det mindre drama." I bunn og grunn er det vel min egen forskrudde tankegang som holder meg fra gode vennskap, vin og latter. Dere er en inspirasjon på alle måter, kanskje også når dere ikke mener å være det. Takk for det :)

Bettina said...

Dere er så søte, altså! Og han der i svart/hvitt er skikkelig fin.

Joachim said...

Hva har Anna gjort med armen sin? Harra kløna?

Anonymous said...

sloss

Joachim said...

Hahaha... neeeivel? Eller jo, ser det for meg.

Mar said...

Hei,

Jeg leser bloggen deres, og den er innmari fin. Elsker aa lese bakover i arkivet, i Vennskap, Kjaerleik, eller noe annet. Naa har jeg innmari kjaerlighetssorg, alt er dritt, jeg har vondt i hodet og sover over hos venner, og vi har ikke engang slaatt opp paa ordentlig enda. Ville bare si at det hjelper aa lese det dere skriver. Takk.

Johanne

Heidi said...

Hei Mar!
Håpar det går bra, eller, det går jo alltid bra, man må berre vente på at det skal gå over. Lovar.

sigrid agnethe said...

så sjukt fint, æ savne dåkker så æ blir grønn på innsida.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?