Tuesday, November 13, 2012

С днём рождения!

IMG_2754
På bursdagen min fekk eg kake og klemmar på senga. Fy druen så koslig. Skulle ønske kvar dag var bursdag. På kvelden hadde eg russisk aften, og alle var veldig lekre:
IMG_2773
IMG_2787
IMG_2811
IMG_2817
Eg og Joachim var black swan/white swan. IMG_2828
IMG_2850
IMG_2939
IMG_2940
IMG_2950
IMG_2943
Susan var min favoritt, blant mange. Ønska meg ting som var laga av ull, porselen og papir til bursdagen, fekk alt.

 Skulle ønske eg hadde meir tid til å blogge, og koseredigere bilder. Får ønske meg det til neste år.

5 comments:

ingen vet om denne bloggen said...

det første bildet av magisk! ser ut som en herlig bursdag, grattis på etterskudd

Mina said...

For en fin bursdag og for en fin dame du er. En av de peneste jeg vet om. Helt sant!

marire said...

finbursdag. hipp hipp! og magiske bilder.

kjersti said...

en dag skal jeg bo med folk rundt meg. og vi skal spise frokost sammen og sove i haug.

du er vakker.

maya said...

love your blog!! all photos are so pretty :)!! What camera do you use? and check out mine if you want to!http://mayanouenookra.blogspot.com

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?