Tuesday, September 25, 2012

www.heidifurre.com

Bilde 8
Eg har nye skinnsko, kvit ullgenser og kalde hender. Eg har ommøblert. Vore ei veke i syden, fortsatt like bleik. Og så har Mariell bygd om heimesida mi, www.heidifurre.com. Føles bra, nytt, reint, ukomplisert. Eg går høsten i møte med mange bilder foran meg, fleire tusen. Av bilturar, gjengar, forelska par, meg, deg, Tøyenbadet, byen, falske diamantar og lyset i fjeset vårt. Det er et univers eg vil bli værande i, heilt mitt eget. Ta ein kikk.

9 comments:

Karen said...

kan man kjøpe noen av bildene dine?

marire said...

shit. fint!

Anonymous said...

dritfint

Susanne said...

Akk, du er flink!

eva said...

kan jeg bare spørre om du har noen utdannelse innen fotografi?

Heidi said...

Karen- det kan du! Send meg ein mail på heidifurrefoto@gmail.com

Eva- eg gjekk på Norsk Fotofagskole i Trondheim, uteksaminerte i 2008. Skulen har sikkert endra seg litt sidan då, men det er ein veldig bra skule!

Anonymous said...

Du er fantastisk flink, Heidi!!

Ulrikke said...

Oi, så fint!

marte said...

nydelig! du er så flink med lys.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?