Tuesday, July 10, 2012

On our drugs and our love, and our dreams and our rage.

IMG_9687
IMG_9703
IMG_9705
IMG_9715
IMG_9719
IMG_9742
IMG_9745
IMG_9747
IMG_9755
IMG_9764
IMG_9770
IMG_9781
IMG_9792
IMG_9798
IMG_9804
IMG_9820
IMG_9821
IMG_9824
IMG_9835
IMG_9861
IMG_9886
IMG_9901
IMG_9914
IMG_9907
IMG_9934
IMG_9954
Her er det sommarferie! Som du kanskje ser har eg feira midsommar i Småland, og det var heilt fantastisk. Har såvidt hatt tid til å sjå på bildene derifra, for eg har jobba med bryllupsbilder dei siste vekene. Sjølv om det er litt stille her har eg fire bra ting til deg:
1. Ugift-podkasten til Caroline og Mari, passar perfekt til regn og bilderedigering.
2. Sommarspelelista mi, den første låten er ein av dei nye frå CocoRosie!
3. Denne Fred Falke-remixen av National Anthem. Den skal eg spele på neste Dansestøl.
4. Og sist men ikkje minst, at det fins ein gratis lysmålar app! Den heiter Light Meter Free i App-Store, tenk at det går an!!!

14 comments:

marie v. said...

å-å-å, så fint! herregud. og så fin (spille)liste.

Allis i eventyrland said...

Åh, sommerfølelse x 1000! :)

Eirin i HMKGarde said...

dere har tidenes nydeligste blogg! lar meg trollbinde gang på gang!

Johanne said...

fantastiske, fantastiske bilder!

anna said...

så fint de har det!
jenta på bilde 3# og 9# har ein så fin blomstrete kjole (ho med svart bob og kvit strømpebukse). kor har ho kjøpt den?

Karen said...

dere tar alltid så fine bilder, og gjør så fine ting! og kan ikke dansestøl snart komme til Trondheim, vær så snill?

June said...

Herlighet, så masse fantastiske bilder. Elsker denne bloggen <3

Silje said...

Elsker spillelista di :) nydelige bilder, virker som en fantastisk plass!

marire said...

elsker det! bildene, spillelisten, remiksen. yay for sommer og gud, som jeg gleder meg til neste dansestøl - forhåpentligvis min første.

Lisbeth said...

Dere er så fantastisk fine!

Anonymous said...

ååh, jeg elsker bloggen deres. nå sitter jeg og leser i arkivet, jeg har lest gjennom vin, jeg har lest meg gjennom kjærleiken, jeg har lest meg gjennom historiar, jeg har lest meg gjennom vennskap. dere er fantastiske! så har jeg noen spørsmål.
en: kan dere sette på en knapp eller noe for arkivet, slik at en f.eks kan velge å lese fra juni 2011 eller kanskje mars 2010? det hadde vært veldig fint.
to: kan dere skrive litt mer tekst? its to die for!
og forresten, caroline - jeg vil gifte meg med deg. oog forresten heidi, jeg vil gifte meg med deg og.

renate basgaard foto said...

såååååå fine!

Mari said...

Tror dette er de fineste bildene dere har kommet med noen gang. Sitter på jobb og drømmer meg helt vekk, de er bare så vakre!

June said...

Herlegheit, her var så mykje fint at evna mi til å kommentere kortslutta. Men biletet med katten og det av deg i spegelen!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?