Tuesday, July 17, 2012

Menn

imm015_16A
imm014_15A
Eg har veldig lite bilder av menn i porteføljen min. Eg veit liksom aldri heilt kva eg skal gjere med dei. Og innimellom har eg stoppa gutar på gata, med blått hår eller umennesklig lange augevipper og spurt om eg kan ta bilder av dei, og dei har sagt kanskje, eller nei, stort sett nei. Eg trur dei blir redde for den feminine sfæren bildene mine består av, eller så veit dei ikkje kor spennande dei er. I sommar skal eg ta bilder av fleire menn. Med spisse fjes, kvisete ryggar og fine hender. Sommarfortsett.

5 comments:

Regnboge said...

Det høyrest veldig fint ut!

Anonymous said...

sven sven sven ya man

Anonymous said...

Kjekkeste mannen jeg noen gang har sett! Hvem ER dette?

kjersti said...

jeg kjenner mange fine menn. kanskje jeg kan hooke deg opp med noen.

Anonymous said...

lei av menn, har hatt altfor mange menn, gi oss løver.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?