Saturday, June 23, 2012

Ugift

ugift_5
Foto: Kim Erlandsen, NRK P3

I sommer kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har verdens beste sommerjobb. Jeg og Mari skal lage radio på P3. Vi skal omkranse den single tilværelsen, snakke uten filter om pils, punk og menn.  Det kommer til å bli uforløst kjærlighet, upolerte samtaler og brutalt ærlig. Vi skal sørge for å ta folk med på en jovial reise på to timer fra 18.00- 20.00 hver søndag. Vi gleder oss til å ræle oss gjennom sommeren. Bli med a!

Vi skal dyrke ting vi liker, blandt annet menn og musikk. Gjennom sommeren skal vi lokke til oss kjente norske menn og og dra på festival. Første sending går i morgen, søndag 24.06. Vi starter friskt med besøk av blandt annet besøk Hasse Hope.

ugift_1
Foto: Kim Erlandsen, NRK P3 

Lik oss på facebook, Twitter eller følg med på P3 

17 comments:

regndrope said...

Kult!

sss said...

så sykt heldige!jeg skal høre på, i morgen (og resten av ferien)!!

Frecklenotes said...

Er det muligheter for å høre programmet etter sending?

Rikke said...

er det mulighet for at dette programmet blir podcastet også?

Anonymous said...

Er det lov å spørre hvordan du fikk jobben?

Caroline said...

Ja, vi kommer til å legge ut podcast i itunes.

Anonymous said...

Herregud, sumren er redda!

Karen said...

Har p3 på hørselsvernet på jobben, så det passer perfekt! gleder meg til å høre!

elisesophie said...

Hurra, gratulerer! Blir spennende å høre på!

The Wallflower said...

Å, kult! Jeg gleder meg!

Ingrid said...

Så dere nettopp på gata, og gjett om jeg skal ræle med dere! Men Hasse Hope er en liten fis. Ass. Som alle andre styla menn i Oslo. Plis finn de som ikke prøver så hardt. For meg og alle andre single, fine jenter i midten av tjueåra pluss. Takk. God natt!

Marte P.S. said...

Kuult! Håpar det kjem på podcast :)

marire said...

å! jeg leste akkurat nå og nå satte jeg på radioen og det er musikk nu, men gleder meg vilt til upolert prat!

line said...

dritbra!

Malina said...

Åh, gratulerer med denne kule jobben!

mijaow said...

Så morsomt! :) Dere er nå fast innslag, sammen med RR, når jeg suser rundt hjemme eller er ute på tur!

mariebs said...

Så gøy! Lykke til, gleder meg til å høre på.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?