Thursday, March 15, 2012

Skjør i Skjørt

IMG_1852
IMG_1865
IMG_1919
IMG_1883
IMG_1879
IMG_1869
Åh som eg og Caroline gler oss til å spele i morgon! Dog er det eit lite skjær i sjøen, for fantastiske Skjør i Skjørt spelar samtidig som oss på Revolver, så hadde det ikkje vore for at eg skulle spelt på Mono, ville eg gått på Revolver. Heldigvis spelar dei på Dattera på lørdag, så om man vil ha i pose og sekk er det mulig. Og igrunn er det jo berre kult at oss fem jentene får eige Oslo for ei helg. World take-over! Bildene er frå då me gjekk søndagstur med ein tredjedel av Skjør i Skjørt for eit par veker sidan.

4 comments:

kjersti said...

egentlig skulle skal jeg muligens kanskje komme i morgen, men jeg har vært så innmari forkjølet hele uken, og jeg er blakk, og vet ikke om jeg tør være på dansegulvet med rennende nese og en blodstrøm fri for alkohol.

vi får se.

håper dere har bananer denne gangen og.

Mari said...

Elsker lyset i bildene! Vårstemning ^^

Marte said...

Kom å spill i København!

johanne said...

utrolig vakre jenter.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?