Thursday, March 08, 2012

Jenter eg kjenner

IMG_7601 IMG_1360C IMG_4801

Me tok båten til Langøyene, eller kanskje var det Hovedøya, samme det egentlig. Du hadde på stripete genser og lånte dei røde badeskoa mine, du lånte dei fordi det var mange skjell der som var litt vonde å tråkke på. Og så hoppa du uti og når du kom opp igjen var du så lei deg, fordi den eine badeskoen forsvant ein plass der i Oslofjorden og det gjorde jo ingenting, men du var så lei deg for det. Eg stod på land og du dukka under igjen og igjen. Men det gjorde ingenting.

IMG_7892 IMG_5579 IMG_3381

Du kom på besøk til Oslo og det var snart jul, me stod på kjøkkenet på fest og eg spurte om det gjekk bra med deg. Du fortalte om ein som berre forsvant, og at det var vondt, men at det gjekk bra, du hadde kanskje skreke i dusjen eit par gongar og du hadde kanskje klipt av deg alt håret men det gjekk heilt fint sa du.

IMG_1750 IMG_3934

Ein gong skubba du meg ned i snøen når eg var full, eg fekk eit stort blåmerka på hofta for eg rakk ikkje ta meg for. Du var min aller beste venn og eg var så glad i deg, uansett. Me gjekk på do på bensinstasjonen og du stod på hendene inntil døra for å bli ekstra full, hugsar du det? Me var ute heile natta og sneik oss inn vinduet ditt om morgonen, like før dei voksne stod opp. Så sov me andføttes i senga di, og innimellom sov me inntil kvarandre. Me gøymte dei våte skoa våre under senga, du hadde håndballsko, eg hadde buffalosko.

IMG_3197

Du begynte å grine på Youngstorget, og alt var stengt, så tok me taxi heim til meg, du kan vel kalle det eit slags nachspiel. Eg trur me åt ostesmørbrød og drakk vatn, eg hugsar ikkje heilt, men eg hugsar at du grein ved kjøkkenbordet mitt og at du sov i senga mi, du skulle på jobb dagen etterpå og måtte låne eit skjørt av meg. IMG_4142 IMG_4385 besøk10 IMG_4981

Du som har rosa hår, du som dansar, du som er uvanlig vakker, du som kjem på frukost, du som er så langt vekke, du som kjører motorsykkel, du som er den mest forelska personen eg har sett og fortsatt er det, du som er i Bergen, du som er indianar, du som er mamma, du som er på andre sida av veggen om kvelden, du som likar jenter, du som er i Afrika, du som skriv, du som lagde havregraut til meg i dag tidlig og alle dei andre jentene som gjer livet mitt vidunderlig. IMG_0086 IMG_6279 IMG_8653

Så bra at me fins, så bra at me er halvparten av alle menneske. Og så bra at me er meir komplekse enn dei seier på reklamen, så bra at me gjer så mykje bra, så mykje dumt, at me er vakre og stygge, rare, varme, kick-ass, knock-out jenter og kvinner. Så bra at me kan være alt.

21 comments:

johanne said...

utrolig fint<3 du er bra

Emilie said...

Dagens opptur! Du skriver så godt, Heidi! hurra for alle jenter og alle som er jente-vennlige

Oda said...

fint skrevet. Hurra for at jenter er forskjellige! og alle er bra på hver sin måte.

pernille said...

Fantastisk!

Marte said...

Detta var sinnsykt fint. Kanksje jeg vil skrive noe lignende til venninene mine også. (I såfall linker jeg selvfølgelig)

Anonymous said...

Fantastisk innlegg! Du skriver råflott

julie anett said...

Vakre jenter. Fint skrevet også.

Sandra said...

Å, glede:)

Mari said...

Herlig tekst! Rett og slett herlig! Jenter er flotte ❤

elisesophie said...

utrolig fint! ha en fortsatt digg kvinnedag!

sigrid agnethe said...

åh, den gongen med badeskoen. hurra for deg og oss og alle andre jenter i verda.

Elise said...

Nei oi, nå måtte jeg grine litt!

She's Leaving Home said...

dette varmet hjerte!

Anonymous said...

Kick-ass innlegg! Hurra.

Hanne said...

Så bra!

Lisa Marie Skoglund said...

Utrulig herlig. Blir så gla for at slike folk som dåkker finnes.

Anonymous said...

Tenk at eg las dette akkurat i dag, då eg vakna og tenkte at det va så dumt det som skjedde, og gud, kor eg angrar. No tenker eg pytt, det gjer ikkje noko. Me er jenter, og me er alt.

veronica isabelle said...

åh du skriver så fantastisk!

Anonymous said...

så utrolig fint skreve, det va perfekt å lese det akkurat no

ingen vet om denne bloggen said...

du er jammen fin
takk for at du delte
jeg smilte fra øre til øre gjennom hele teksten. faen vi jenter er bra med hverandre

marire said...

dette er noe av det fineste jeg har lest på lenge. du er så bra.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?