Friday, March 09, 2012

Du og meg i Paris

IMG_1999
IMG_2028
IMG_2030
IMG_2064
IMG_2072
IMG_2076
IMG_2087
IMG_2089a
IMG_2091a
IMG_2092
IMG_2101a
IMG_2122
IMG_2125
IMG_2159
IMG_2267
IMG_2280
IMG_2281
IMG_2325
IMG_2428aIMG_2412
IMG_2352
IMG_2399
IMG_2405
IMG_2397IMG_2388IMG_2358IMG_2355
IMG_2315
Eg har vore i Paris med Henrik og Moa, me budde på hotell i gata der eg budde det siste året eg var der, eg tenkte først at eg burde prøve noko nytt, men så skjønte eg at eg ville jo berre heim til det gamle strøket mitt, handle på det samme bakeriet, helse på dei samme butikkdamene og den hunden som ligg utenfor den shabby caféen i rue St. Maur. Eg viste alle favorittplassane mine til Henrik, skitne caféar, Guerrisol, me gjekk til toppen av Parc de Belleville om natta og det var tåke over heile byen, kanskje det var forurensning når eg tenker meg om. Han sprang langs kanalen mens eg satt på hotellrommet og skreiv, eg fant den perfekte dongerijakken til fem euro, og me hadde mange rare servitørar, me spelte sjakk og eg tapte alle gongane. Eg har aldri vore i Paris med nokon eg er forelska i, eg har faktisk aldri vore på ferie med ein er er forelska i nokonsinne, neste gong blir det Japan, okei?

20 comments:

Regnboge said...

No vart dagen endå betre, du er so flink til å fange stemningane!

Tale said...

fine bilder, fin kjæreste og fine jenter!

Anonymous said...

hot

Sister Golden Air said...

Fine fine Paris!

June said...

HUNK ALERT!

Sandra said...

Heidi, fy faen du er så fiiiiin.

June said...

Nyyydelige bilder!

Anonymous said...

kjekk kjæreste du har da! og du er fin som vanlig

Helene said...

For ein fin reise!
Eg har heller aldri reist på ferie med ein eg e forelska i, men om noken helger ska eg og kjæresten min reisa til kongsberg og helsa på foreldrene hans :)
Hurra for oss!

andreaalexx said...

Ågud, så nydelig.

Sigrid said...

Hva heter hotellet i rue St. Maur? Jeg er på utkikk etter overnatting i 11th arrondissement, for jeg skal dit med han jeg er forelsket i! Og hva anbefaler du å se og gjøre?

Benedikte said...

Kjempefine bilder. Jeg vil også til Paris!

Malina said...

Veldig fine bilder. Virkelig må reise til Paris en gang.

Kristina Kvåle said...

gud så fint!! og så fine dykk er! <3

mary said...

jätte fina bilder :)

rebecca said...

dina toner är helt underbara i bilderna. hur får du till dem?

Silje said...

Åh, så fint! Jeg var i Paris for to uker siden, men ble ikke så forelsket i byen som jeg trodde jeg skulle bli. Tipper den tar meg med storm når jeg en dag drar tilbake, når det er sol og jeg har en hånd og holde i.

eirinsurr said...

føler meg litt som en stalker, men jeg er bare så fryktelig glad på dine vegne! det er ingenting som å være på ferie med en du er forelsket i!

Mari said...

Bildene er helt magiske, jeg vil til Paris NÅ!! Og så kjekk kjæresten din er! Så fine dere er sammen! Vakkert ^^ Ferie med den du er forelska i er det beste. Og så herlig at du kunne vise han alt du elsker i Paris.

Ulrikke said...

Japan er best! Syng karaoke!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?