Friday, March 16, 2012

Baby put on heart-shaped sunglasses cause we'r gonna take a ride.

IMG_2592
IMG_2620
IMG_2627
IMG_2628
IMG_2638
IMG_2635
IMG_2633
IMG_2641
Eg trur eg har lov til å sei at det er vår i Oslo, og at Oslo er fint sjølv om det er stygt. Eg har tatt fram sykkelen, The Shins er ute med nytt album eg skal sykle til, sjølv om eg aldri, aldri trur det vil bli som å sykle til Wincing The Night Away. Men kven veit, det er jo 2012 og eg har allerede brukt ettermiddagen på å sende e-mail til meg sjølv i framtida.

5 comments:

kjersti said...

oslo er verdens vakreste by. synes jeg.

Sandra said...

må bare si at dere var helt RÅ på mono i går! jeg har vannblemmer på tåballene! :D

Supertjej said...

Ingenting kan slå Wincing The Night Away. Ingenting!

marthe said...

Åh, fine bilder :)

Regnboge said...

Åh, det andre bildet va nydeleg. Eg likar Oslo.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?