Saturday, January 07, 2012

Love

IMG_9238
IMG_9247
IMG_9249
Satan. Eg skal aldri meir leve uten Basse. Etter at Basse flytta inn hos oss har eg blitt eit mykje gladare menneske. Når eg låser meg inn ytterdøra spring han alltid mot meg og seier hallois, når han høyrer vekkerklokka mi om morgonen stormar han inn på rommet mitt for å ta igjen all kosen han har gått glipp av iløpet av natta. Han ligg på senga mi og ser på mens eg jobbar ved skrivebordet, eller står han i vinduet og ser på fuglane i treet utenfor. Eg har grene inn i den mjuke pelsen hans når eg har vore lei meg, eg har kjefta på han når han har oppført seg litt som ein gal katt, eg har snakka altfor mykje om Basse til fremmande menneske som heilt sikkert gir f i om katten min er søt, eg har dratt ein "vil du komme på besøk for å sjå katten min?", eg har hatt latterkrampe når han leikar actionfilm i leiligheten og mest av alt har me hatt timesvis med kos. Åh Basse.

(Sorry, Lena. Eg er nesten like glad i Basse som eg er i deg, ok?)

21 comments:

. said...

fin pusekatt. katter er de herligste.

annie said...

katter. de er så koslige. de bare. liksom. herregud.

Stine said...

Åh <3

hoydepunkt said...

fine basse.

Oda said...

Haha, herlig :) Hadde jeg ikke vært allergisk ville jeg definitivt hatt en katt hjemme :)

Anonymous said...

nice pussy, you catlady! <3

Joachim said...

crazy cat lady, heidi. CRAZY!

Anonymous said...

Så fantastisk fin! :)

Anonymous said...

jeg vil putte dere i lommen å ta dere opp å lese alle de fine tingene som blir skrevet når jeg er litt lei meg. jeg er sikker på at det hadde gjort ting bedre av og til.

Tuva said...

åh, jeg elsker katten deres, kanskje mest fordi den får meg til å tenke på katten min, som døde da jeg var tretten. det er noe med katter, man er liksom aldri alene. selv ikke når alt er dritt og du egentlig bare vil sove.

Marte said...

Fin fin fin Basse! Katten min har vært borte i 1,5 måned. Jeg håper han er på et bedre sted.

FotoRenate said...

åah, du er flink å sette ord på følelser, jeg leker ikke actionfilm da, men ellers kjener jeg meg veldig igjen! Izzy'en min er så god å ha!!

Ida said...

Må få meg en katt. Det er like før jeg leiter opp "catsofinstagram" og trykker follow.

julie anett said...

Søteste pusekatt. Åh.

Malin said...

nydelige bilder av en nydlelig søt katt

Monica said...

åh, puser! <3

Cathrine said...

Du har med andre ord blitt meg? Crazy cat lady.

lea said...

den katten er den søteste jeg har sett på lenge

Maria said...

basse!! åh, kattar gjer deg gladare i hjarta. Det er ikkje berre meg altså:)

Synne said...

Det er noe av det drøyeste med katter, at de får deg til aldri å ville bo uten. Basse virker som et flott eksemplar av den beste arten som finnes. Mennesker inkludert, nesten.

Ting som gjør en glad said...

Jeg elsker min Rosa.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?