Wednesday, January 04, 2012

Kniv og dame

Eg og Ragni satt heime ein heil dag og jobba foran mac'en, med brei beinstilling, sliten tights og trygdekoppen i venstrehånda. Etter kvart innsåg eg at det heile var litt usexy, så for å finne ut korleis me kunne gjere litt bedre googla me "sexy woman". Dette var det første bildet som kom opp, ei dame som sjølvsikkert kraup gjennom jungelen med ein kniv festa rundt låret.
sexy-woman-wallpapers_13892_1280x800
Så me berre "lett", dette kan me òg klare:
Bilde 989

11 comments:

Stine said...

Hahahahahahhaha, likar dykk framleis

Anonymous said...

Fantastisk! Je l'aime!

Ingrid said...

Je!

kjersti said...

nå ble iallefall jeg kåt, for å si det sånn.

men jeg tror ikke det er så veldig lurt å krype gjennom jungelen.

Inger Kristine said...

Fantastisk!

Anonymous said...

Oida...

Mari said...

Hahahaha, fantastisk! You made my day :D

Solveig said...

Haha, sjukt bra!

Mag paa eventyr said...

Lett. Dere er kjempekoole! Jeg gleder meg til å (bank i bordet) være frisk på fredag så jeg kan danse i Gamleby'n. Hilsen Marie oppi gata.

Marte said...

Jeg hadde valgt deg!

Synne said...

Valget er enkelt!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?