Monday, December 19, 2011

Det er så enkelt og vakkert.

Bilde 1002
Bilde 1000
Eg skreiv her for snart eit år sidan om kvifor eg er feminist og kvifor alle burde være det, enkelt og rett fram. På fredag fekk eg ei bok i posten, frå Humanist Forlag, som har gitt ut teksten min i ei bok dei gir ut til alle konfirmantar. Eg trur fjorten år gamle konfirmant-Heidi ville hatt godt av å lese denne teksten, og eg trur femten år gamle feminist-Heidi ville vore skikkelig stolt. Tjuefem år gamle Heidi er berre glad om teksten kan få fjorten år gamle konfirmantar til å kjenne seg igjen, og vite at det fins fleire der ute som føler det samme. Eg gir meg sjølv ein high five.

11 comments:

tone said...

gratulerer, heidi!!!!

Sandra Olsen said...

Så bra, Heidi :)

Oda said...

Så kult! Gratulerer :)

Marte said...

Åh, eg er såsåså einig!

Anonymous said...

Så gøy! Jeg anbefalte at de burde ta den med, og er veldig glad for at de gjorde det:) Brukte teksten på et konfirmantkurs i fjor (med din godkjenning), og det var en suksess. En lettlest tekst om feminisme, og et ypperlig utgangspunkt for samtale om temaet:)
Jannike

Tale said...

high five fra meg også! :)

regndrope said...

Å, gratulerer og tommel opp! Sikkert mange konfirmantar som får mykje utav den.

Mira said...

Så bra, gratulerer!

Anonymous said...

det at de trodde du var frisør eller stylist er vel heller fordi du er så opptatt av stil og sånn da :)

kjersti said...

jeg håper huden din slår stolthetssprekker som ikke gjør vondt, men bare slipper inn lys og glitter og kjærlighet og kiling.

Ragni said...

hurra x 3 og masse gratulasjoner!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?