Wednesday, December 21, 2011

Boys

IMG_8801
IMG_8715

17 comments:

Anonymous said...

Hvem er den pene gutten?

Anonymous said...

always should be someone you really looove

FotoRenate said...

Fargene! <3

Benedikte said...

Moff!

Anonymous said...

Hvem er den pene guten?

Anonymous said...

hei!
kan det komme en ny tekst om "gutar" som dere sier så fint<3
jeg blir så glad inni meg av å lese det dere skriver.

Anonymous said...

hei!
kan det komme en ny tekst om "gutar" som dere sier så fint<3
jeg blir så glad inni meg av å lese det dere skriver.

Anonymous said...

hvem er den pene gutten?

Henrik said...

Det er meg.

anna said...

morsomt

Jonas said...

nei, det er meg!

kåre-helge said...

hva, det er jo meg på bildet!

Anonymous said...

Folkeopplysninga.no

anna said...

morsomt

Anonymous said...

jeg tror du er morsom også, anna, men jeg kjenner igrunn bare syster di!

kjersti said...

hvem enn denne gutten er - han har avsindig vakre hender. eller en vakker hånd. hva vet jeg, kanskje han mangler den andre.

agnes said...

så fin at hadde jeg hatt twitter ville jeg retweetet han

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?