Sunday, November 20, 2011

Odd&Mir

IMG_7454
IMG_7162
IMG_7442
IMG_7433
IMG_7438
IMG_7302
IMG_7490
IMG_7277
IMG_7241
For litt sidan tok eg bilder av Odd og Miriam berre fordi dei er relativt nyforlova, unge og vakre. Det er så ufattelig viktig å dokumentere sånne ting. Man tenker kanskje ikkje over det når man er midt oppi det, man knipsar eit par bilder med iPhonen sin, og det er det. Men om ti år, tjue år, femti år vil du vel ikkje sitte å bla gjennom bildene på den gamle instagram-profilen din? Ta skikkelige bilder. Skriv dagbok eller brev. Det er no me er unge og vakre, ikkje sant.

20 comments:

Hanne said...

Nydelige bilder! Og det er helt sant altså, gjør ting ordentlig. Minner er viktig.

Joachim said...

eehh.... nei, jeg skal ihvertfall være ung og vakker for alltid.

Oda said...

SÅ flotte bilder! oioioi

kjersti said...

skriver hver dag. pause fra kameraet akkurat nå, men lagrer med ord hele tiden.

og milde makaroni, så vakre de var. er.

monica said...

Fantastiske bilder, og fantastiske ord.

hoydepunkt said...

du har så himla rett. skriver og tar fram kameraet i morgen tidlig; det får bli med på skolen, slikt må jo også dokumenteres. (ps. bildene er til å dø av. kjærligheten, liksom. fantastisk!)

anantharika said...

åh wow, så kjekk en gutt og vakker en dame :D Nydelige bilder. Jeg har ikke lyst på kjæreste, men herregud jeg må skynde meg å finne en så jeg kan få tatt bilder!

oluffen said...

Gjett om de kommer til å få pene barn! :D

Anonymous said...

Nydelige bilder! Hvilket kamera har du benyttet, og evt. hvilke photoshop actions (kan du anbefale) har du brukt? Takker for svar! :D

remixen said...

Du har så rett, disse bildene kommer de til å ha hengende på veggen for alltid (forhåpentligvis).

Amanda said...

så fine! du er veldig, veldig flink.

Sigrid U said...

vakre bilder, du er dyktig.

Kine said...

word

sigrid agnethe said...

satan furrerinos, hvis eg nokon gong får ring på fingeren, skal eg fanden meg fly deg dit eg er i verda så du kan ta bilder. fint fint fint!

Christiane said...

Fantastiske bilder, du har talent!

Linn said...

Hei! :-) Kan jeg spørre hvilken type optikk du har brukt? Ekstremt fine bilder!

Silje said...

Så utrolig fine bilder!

TK said...

Fyttikatta så fine! =)

Sotengelen said...

Kjempefine bilder! Deilig med sånn stemning. Pene mennesker. :D

Sunniva Johansen said...

Hei, så utrolig bra sagt, jeg måtte faktisk kopiere teksten (og kreditere hit selvfølgelig) til bloggen min: http://sunniva.tumblr.com/

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?