Sunday, November 13, 2011

Grab your mother's keys we're leaving

IMG_7601
IMG_7613a
IMG_7615
IMG_7625
IMG_7633
I går sykla eg til fest, mens eg høyrte på verdens beste cover og tenkte at snart går det ikkje an å sykle lenger, snart blir det snø og eg kjem til å sitte inne å ete pepperkakedeig i senga, akkurat som i fjor, eg kjem til å droppe festen, avlyse avtalar for å sleppe å gå ut i snøen, sykkelen skal stå i bakgården, Basse skal ligge i fotenden av senga, eg skal være ein litt kjipare utgave av meg sjølv for det er den eg blir når eg ikkje får nok lys, eg og plantene, det er naturen, eg orkar ikkje sei imot i år heller, eg tar ein slurk tran og det er det det er.

6 comments:

Emilier said...

Å å å takk for sang, den var litt som en varm dyne

Elisabeth said...

sang og ord traff perfekt.

kjersti said...

ordene sitter akkurat der de skal. takk for det. for ord som sier knepp idét de faller på plass.

jeg synes pepperkakedeig er bedre enn pepperkaker. med mindre det er kjøpepepperkaker, da. såklart.

basse er fin.

Synne said...

Fest! Hurra!
Jeg liker det faktum at om man ikke selv har lyst til å gå ut i vinterkulden, når den kommer, så kan man invitere fine folk hjem til seg i stedet, og gi dem klementiner og klemmer.
Gratulerer med dagen som var!

Mari said...

Vinteren som er så fin! Det er så mye man kan gjøre, gå på ski, lage snølykter, gå turer og få røde kinn, of så gå inn og drikke kakao, gå på skøyter, sitte inne forran peisen og spille spill med de fineste du vet om. Så kommer julen, med nisser og julemenn og pepperkaker. ÅH ♥

tone said...

du heidi,i natt så jeg vannliljer på nrk2, og hun ene minnet meg sånn om deg! adele haenel heter hun. se: http://static.cinemarx.ro/poze/persoane-mari/2009/04/Adele_Haenel_1239234201.jpg

og bare så du vet det, du er blant de fineste jeg vet

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?