Saturday, November 12, 2011

Beer and pussy

Bilde 908
Bilde 909
I går var det dansestøl, eg har fortsatt ikkje noko kamera, så eg fekk ikkje dokumentert det. Trur eg aldri har sett så mange søte jenter på eit dansegolv som i går. Jenter som hylte, jenter som klemte meg, jenter med kvite kragar og jenter med pannelugg og skinnjakke. Stakkars alle menn som ikkje var der. Eg får jobbe med marknadføringa til neste Dansestøl og finne ut korleis man kan få tak i fleire dansegutar. Dei fins vel ein stad der ute, i Rio de Janeiro eller i ein mørk kjellar inni eit fjell.

8 comments:

Joachim said...

Beer and PUSSY, Heidi? Really?

The wallflower said...

Takk for igår! Dere er jaggu de søteste dj'ene jeg har sett! Hilsen jenta med hvit krage.

Tale said...

dansestøl må bare være verdens beste ord og dj-navn :)

kjersti said...

FINT var det. jeg tror ikke jeg danset så mye, littegrann bare for det var litt skummelt, men jeg sa et eller annet til joachim og jeg vet jeg klemte dere og spiste en banan. god banan, fantastiske jenter.

tone said...

åå, det høres så gøy ut. håper dere fortsatt holder på om mange år, når jeg er gammel nok!

Anonymous said...

beer and pussy, jeg ler så godt. pimp my cat

Anna.

Anonymous said...

I går kysset en gutt meg. Han har kjæreste. Han er en sånn jeg hadde vært hodestups forelska i om han ikke hadde hatt kjæreste. Men det har han. Og jeg er ikke hodestupsforelska i han. Og i går kyssa han meg.

Og jeg har lyst til å beklage det. For ingen skal kysse noen som har kjæreste. Sånn er reglene, og hvis reglene faller sammen, så faller alt sammen. Jeg vil ikke at noe skal falle sammen. Så unskyld til alle jenter som har opplevd at kjæresten har kysset noen andre. Denne gangen betydde det ingenting, for noen av oss. Men jeg vet at det at det skjedde betyr mye for han og henne. Hvis de vet. For meg betyr det ingenting, bortsett fra at jeg havnet på den andre siden. "hun som prøver å stjele kjærestene til de søte jentene". unskyld.

eigenarta said...

jeg kjenner en mann som ville kommet. dessverre bor han her, i new orleans, og ikke i oslo.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?