Monday, November 07, 2011

Bamse

Bilde 21a
Siden eg blei 25 år i går diskuterte me når det ikkje lenger er greit å ha bamse i senga. Eg kan sjå kven som helst rett inn i augene og sei "JA EG HAR BAMSE I SENGA" (sjølv om eg har gøymt han under senga ved visse tilfelle). Men eg tenker at på eit tidspunkt må eg la bamse gå, for vil eg være tretti år og fortsatt sove med bamse? Har eg berre fem år på å la bamse gå i skuffen? Er eg unormal? Mona & Mikkel? Heldigvis har både Caroline og Andi fortsatt bamsen sin i senga, så eg veit det fins fleire av oss, for ikkje snakke om alle skap-bamse-sovarar der ute.

JA EG HAR BAMSE I SENGA.

22 comments:

the wallflower said...

Ja! Jeg har óg bamse i senga! :)

Oda said...

Ja til bamse i senga! Jeg har opptil flere.

kjersti said...

ingen bamse, men en hval som heter arthur. han er rød. BAMSE!

Moa said...

jag har en björn, en elefant, och en pojkvän i sängen.

Honolaya said...

Jeg hadde alltid bamsen i senga, helt til jeg fikk samboer men fortsatt bare hadde 1.20 seng. Nå ligger bamsen i skapet, men får komme ut når jeg er alene hjemme og jeg er litt mørkeredd.

Ing said...

Jeg er 30 år og har bamse i senga, iallfall når jeg er hjemme hos foreldrene mine. Og jeg tror ikke det at han for tida bor der er første ledd i en atskillelsesprosess, for jeg ser absolutt for meg at han kan flytte hjem til meg igjen når som helst.

pernille said...

Haha, åå :) Jeg har ikke, men syns det er helt greit å ha. Hver gang jeg er innom Disney Store eller Hamley's så får jeg innmari lyst på en.

Anonymous said...

åh! trodde det bare var meg! jeg har panda, som har fulgt meg siden jeg var seks år.

Stylenerd said...

jeg har ikke bamse, og har eller ikke behov, jeg sover for stort om det gir mening. men jeg tanken er fin. pluss man trenger ikke bamse når man har en brite i senga

Anonymous said...

jeg har også bamse<3 må ha det, det er lov hele livet.

Ca said...

Jeg har også bamse i sengen og stolt over det! Når man fikk en bamse på fødestuen synes jeg det er en forferdelig tanke å måtte skilles med ham. Selvom man er 22 år.

Sigrid U said...

Jeg har to!

maria said...

aw

Petrus said...

Jeg har bamse i senga, og en kamerat av meg veit jeg også har det!
Hvis jeg ligger den bort blir jeg voksen, og det vil jeg ikke.

therese said...

Eg også har bamse i senga, det må til det! Klart ein kan ha bamse i senga så lenge ein vil utan at det skal vere noko gale i det. Veit om gamle på sjukeheimar som har det til og med. Forresten så elskar eg bloggen dykkar! Så mykje at eg har byrja skrive nynorsk no og då faktisk.

ida said...

eg har vore 25 eit halvt år, og har framleis pus og ikea-skrukketroll i senga. det er dårleg plass, og ein eller fleire dett alltid ut i natta.

Hanne said...

Jeg har en kanin som jeg fikk den dagen jeg ble født. Bamse i senga er fint.

Anonymous said...

Jeg har en stor hunky bamse i senga, men jeg er gutt og homofil, så det er en annen slags bamse.

draumehjarte said...

Jeg sover også med bamsen min, den betyr veldig mye for meg. Det høres rart ut for noen at jeg som 18åring sover med bamse enda, og skjønner ikke hvorfor den betyr så mye. Jeg fikk den av pappan min da jeg var nyfødt, en bittelitt større enn den som er i midten på dette bildet, jeg har sovet med den helt siden jeg var liten jente, selvom det kanskje ikke ser sånn ut for den er som ny enda. Jeg tar den med overalt, sånn om jeg skal sove over hos noen - bare ikke når jeg er på fest og om jeg er redd den skal bli borte. Jeg har bestemt meg for at bamsen min (som jeg kaller bamsebrakar) skal jeg alltid sove med uansett hva. Det har min tidligere kjæreste erfart og min nye kjæreste har også måtte godta dette :)

Dere er super søte, jeg blir så glad av å lese bloggen!
Ha en god kveld!
Mvh draumehjarte

Anonymous said...

Jeg slutta faktisk ganske tidlig med bamse i senga. Jeg tipper jeg var rundt seksten år. Men, jeg har bamsen(ene) min(e) enda. De ligger pent, og sover, i en skoeske. Jeg passer på at hovedbamsen (Bamse)har andre bamser å snakke med i esken, trist om den skulle bli ensom.

Jeg hadde forresten helt lik bamse som du har når jeg var liten. Den, og en kosesau, var mine faste følgesvenner i senga, på tur og på overnattinger. En dag mistet jeg sauen. Jeg kjenner fortsatt den følelsen... Helt jævelig! Og da broren min ble født måtte bamsen vike for en ny og bedre bamse. Det er den som sover i skoesken.

Inga

mia said...

Man blir ALDRI for gammel til å ha bamse i senga! Jeg er 36 år, gift med en mann som reiser mye, og bamse er et must.

Anonymous said...

Eg har bamse i senga! Den har budd der sidan 1992. No er eg 23 år og har ingen planar om å la isbjørnen min gå av med pensjon. FIN BLOGG.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?