Monday, October 03, 2011

Juni/Juli

IMG_5180
Så eg våknar av at eg ligg på ryggen på Parkteatret, av stemmer som ropar navnet mitt og eg ser inn i mange fremmande ansikt over meg. Lyset er skrudd på og Karina sine hender held hovudet mitt, ein mann sine hender løftar beina mine opp på ein stol, skjørtet mitt glir ned og eg det er no eg skal begynne å grine, men alle dei redde ansikta rundt meg får meg til å la være, eg reiser meg heller og seier at det går bra. Nokon gir meg eit vannglas og eg går utenfor, ut i kveldslyset og setter meg ned på fortauskanten. -Det er i sånne situasjoner det er så fint å ha kjærast, seier nokon. - Har ikkje det, seier eg, og Karina følger meg heim, ho går på butikken og kjøper masse pizza til oss, og eg ligg heilt stille på sofaen og lurar på kva som skjer med meg. "Du må lytte til kroppen", seier dei, så eg lyttar til kroppen, eg spring ut i regnet, finn meg ein bysykkel og kjenner kjolen min bli våt, huden bli våt, før eg kjem til Frogner og kjem på at eg har gløymt å skru av kaffitraktaren. Så eg syklar heim igjen, tørkar håret og drikk kaffi, og les om Sigmund Freud som seier at menneske brukar humor for å holde ut i ein ellers uutholdelig verden, og eg tenker så bra at eg ikkje er morsom, i ein så vakker verden.

Alle reiser fra byen, eg blir igjen og vatnar blomane. Tar inn posten som ikkje er til meg, lar bakgårdskatten få sleppe inn i leiligheten og lar den gå rundt mens eg vatnar tomatplantene til Karina. Etterpå lar eg katten få sitte litt på fanget mitt ute på verandaen, han maler og eg stryk han over den grå pelsen. Når han skjønnar at det er på tide å gå vil han ikkje bli med, han spring inn på soverommet for å gøyme seg, men eg løftar han opp og låser oss ut mens han klorar meg litt på skuldra. Eg lovar han at me kan sitte litt lenger på verandaen neste gong. Eg går tvers over vegen, heim til den tomme leiligheten, ropar "hoho!" når eg kjem inn døra sjølv om eg veit at ingen er der. Om kvelden lyttar eg til skateboard som rullar forbi, flasker som knuser, lydar som blandar seg med drømmane mine og stemmene til Toris, Bjartis og Steinis. Om dagen er det Tour de France på tv, eg syklar til Nydalen om kvelden og badar i kulpen, legg frå meg kjolen på sykkelsetet, spring frå brygga og kastar meg uti, eg gjer det sjølv om det er skummelt. Vatnet er mørkt og toget klakkar forbi når eg kjem opp igjen. Eg klatrar opp på brygga, tar på kjolen som blir våt og klistrar seg inntil huda og syklar til Frogner igjen, der det er finast å sykle, eg kjøper ei potteplante og plasserar den i korga på bysykkelen, og syklar sakte heim til St. Hanshaugen.

16 comments:

Kine said...

<3

Nøve said...

Du skriver så utrolig fint, jeg blir inspirert!

the wallflower said...

Hoho! <3

<+)))>{ said...

jeg skulle ønske jeg var modig nok til å sykle i oslo. jeg har ikke våget det ennå. ikke siden jeg var veldig liten.

får vondt av å lese det her. jeg vet ikke hvorfor. noen ganger gjør alt som er vakkert vondt.

og det er så mye ensomhet i teksten.

Anonymous said...

Du skriver så vakkert Heidi. LAG et filmmanus, er du snill. Eller en novelle. Roman. Diktsamling. Hva som helst.

Med kjærlighet fra Anette

karima said...

herrejemeni, den kvelden var jeg redd. jeg elsker at du lever!

Stylenerd said...

så fint, så vondt så levende.

Joachim said...

fyfaenihelvete. Er det ikke på tide å bytte ut den robo-greia nå, jenter?
btw, glad for at du fortsatt lever.

Anonymous said...

skal dere ikke prate om den såkalte dansestøl? var det ingen suksess?

June said...

Skriv ei bok, er du grei.

murderonthedancefloor said...

jeg kan bekrefte at dansestøl var en suksess. jeg er fortsatt svett.

CarolineWK said...

Herregud. Like fint og ærlig som alltid. Liker at du ikke pakker teksten inn i rosa innpakningspapir, men sier det som det var og er.

Marte said...

fintfint <3

Cecilie said...

Fantastisk. Fikk gåsehud når jeg leste det. Du er kjempeflink.

Mari said...

Nydelig tekst. Helt nydelig.

vivian said...

dette var så himla vakker <3

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?