Friday, October 14, 2011

konserten

leppe
Jeg sitter på rommet, jeg går i gata, jeg er på dugnad, jeg går på møte, Svømmer på Tøyen, spiser middag med familien, ser ut av vinduet, leser i bladet jeg fikk av Linn. Jeg gjør alle disse tingene mens jeg har en konsert inne i meg. Hjerte dunker i beats, blodet pumper toner ut i fingertuppene, publikum jubler mens bena mine går nedover Waldemar Thranesgate. Danserne kommer på og lyset slår ut over scenen, jeg står opp av senga. Jeg treker pusten, høstlufta sprer konfetti utover konserten. Jeg er helt oppslukt av Beyoncé. Hun er med på alt, hun spiller opp til dans hvert minutt og jeg elsker det. "Who run the world? Girls!"

6 comments:

pernille said...

Som jeg elsker Beyoncé! Det nye albumet overbeviser meg hver dag.

<+)))>{ said...

jeg har ikke hørt det nye albumet. men. if i were a boy, sier jeg likervel.

Andi Paulsdotter said...

Eg elskar det! Digger deg caro. You RUN THE WORLD! tran i morgon...

vivian said...

så utrolig herlig!

Tea said...

Du MÅ se "the I AM...tour." Eg ser på den nesten kver helg og danse så hardt at eg får vondt i heila kroppen. Beyoncé hjelpe meg å få bedre sjøltillit.

Anonymous said...

Caroline! Velkomna tilbaks! I've missed your lovely blogs!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?