Tuesday, October 04, 2011

Dansesvett

IMG_4223
IMG_4242
IMG_4333
IMG_4247
IMG_4266
IMG_4338
På fredag dansa me oss svette til den musikken me helst vil ha, med våre beste venner og deira beste venner etter der igjen. Kva faen gjer man om man har lyst til å være DJ og ikkje har 20 venner som kastar seg med døden i kvitauget ut på dansegolvet? Eg og Caroline spelte alle favorittlåtene våre og fulgte med på kven som fant kvarandre på dansegolvet, eg kan bekrefte at det var mykje flørting i Gamlebyen på fredag. Når me var ferdig å spele fekk me spørsmål om å spele fleire gongar, så det blir sikkert fleire sjangsar til å danse utover høsten. Tenkte forøvrig eg skulle prøve å forklare konseptet DJ til bestemor i telefonen her ein dag, men skjønte at det var like greit å droppe det.

14 comments:

Nøve said...

Haha, høres fantastisk ut.

Karen said...

kan dere ikke legge ut en spotifyliste med dansemusikk, for oss som ikke har mulighet til å komme og høre dere dj-e?:)

Solveig said...

Enig med en spilleliste!
Kunne dere også kanskje skrevet et innlegg om selve dj-ingen? har lyst å begynne selv :)

s. said...

what a nice blog you have! :)

dorothea said...

ååååååååååååååååååååååååå. fint.

Mari said...

Så bra alt gikk fint! ^^
Haha, bestemødre ❤

Anonymous said...

se denne! apropo dansestøl :) http://www.youtube.com/watch?v=EyARHscb8mU

Synne said...

Ser og høres skikkelig fint ut!

Anonymous said...

Hun vet nok hva en Disck Jockey er.

Anonymous said...

Har bloggen blitt kval eller action film nå? hvor er Caroline?

Kristina Kvåle said...

å, fint fint fint! <3

Karoline said...

Om eg nokon gong er i Oslo medan dykk skal spele musikk, så vil eg dra med meg vennar og kome å danse.

frida said...

<3

Borghild said...

Åhhh, nå fikk jeg lyst å danse! Håper jeg får oppleve platesnurringen deres en dag.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?