Thursday, October 20, 2011

Basse

Dette er Basse, han bur hos oss no:
IMG_5521
IMG_5545
IMG_5518a
IMG_5523
IMG_5509
IMG_5507a
IMG_5405
IMG_5494
Når eg står opp om morgonen og tuslar ut på stova kjem han murrande rundt beina mine, og så snakkar me litt ilag og kosar mens me ventar på at kaffien traktar. Han ligg i sofaen ved siden av meg, eller i nederste kommodeskuffen til Caroline mens ho jobbar. Når me får besøk gøymer han seg under senga til Andi, men når han først kjem ut igjen vil han berre kose, på ryggen, på magen, bak øyret og på poten.

10 comments:

kjersti said...

jeg vil og ha en pus. presse nesen min ned i pelsen og susse den på øret og la den velge seg et sted i leiligheten som skal tilhøre bare den. eller han eller hun, da, egentlig.

men jeg har ikke plass, desverre. tjuefire kvadrat er ikke nok til en katt, om den er aldri så liten.

pernille said...

Åå, Basse så helt nydelig ut. Savner min egen kattepus nå!

Amanda said...

såfinfinfinfinfinfin!

eirinsurr said...

å, shit. nå savner jeg min egen pus masse. kos dere med basse. (wehey, det rimte)

Gunn Beate said...

Liker blogg!

Mari said...

Åh, jeg har også lyst på en kosepus! Men har en kosehund, så skal ikke klage ^^

Nydelige bilder! Spesielt bilde nr. 3, det er kjempeflott! ^^

Mmm said...

Kule Basse!

herregud said...

Herregud, kor kommer den katta i fra?!

Joachim said...

Nesodden vel. Lol

marianne said...

Å, så koselig og så fin pus! Den førsten bamsen min het også Basse.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?