Monday, September 19, 2011

"Eg kan faen meg gjøre akkurat ka eg vil"

IMG_5601
Her er ei speleliste som først var sommar før den glei over i seinsommar som blei til høst. No er den ferdig, spelt ihjel med vinduet åpent, ut mot gata frå juli til september. Rubrikken er forresten noko Tomas Espedal sa til Morgenbladet. Syns det var ein deilig setning å lese.

(Forresten er den aller finaste songen den første på lista; Beth/Rest av Bon Iver. Eg skal være heime resten av 2011 og berre høyre på den. Det er faen meg akkurat ka eg vil.)

4 comments:

Maria said...

ja! Beth/rest e faen meg den finaste sangen som kan høyrast i høst

Anonymous said...

Enig, det var den beste jævla setningen i hele Morgenbladet

Ragnhild said...

å, så kjekt! tomas espedal er FANTASTISK

Marte said...

hmmmmer jeg helt på jordet hvis jeg slår til og sier at det er anders som ligger der og dormer?? backer thomas espedal forresten, går og vurderer å aldri jobbe igjen, noensinne. bare jeg blir ferdig med all denne satans jobbingen.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?