Saturday, August 27, 2011

Nesodden

IMG_1293
IMG_1298
IMG_1306a
IMG_1395
IMG_1312a
IMG_1385
IMG_1313
IMG_1319
IMG_1379
IMG_1375
IMG_1345a
IMG_1355a
IMG_1403
IMG_1406
IMG_1408
Me reiste på hyttetur med franskmennene våre, dei hadde aldri fiska i heile sitt liv før, berre sett det på tegnefilm. Dei trudde at man berre la snøret ned i vatnet og så var det berre å sitte å vente på fisken. Som i Donald. Dei fekk ingen fisk, men eg drog opp tre torsk me la på grillen. Eg viste dei korleis man sløyer ein fisk mens dei stod og såg kjekke ut. Akkurat sånn som det skal være.

7 comments:

the wallflower said...

fine bilder. som alltid!

tone said...

ja, akkurat som det skal være! :) det høres og ser veldig fint og bra ut. du er så pen, heidi! vet ikke om du syns det er bra eller dumt, men jeg pleide å bleke håret jeg også, og litt etter at du farget det tilbake fant jeg også ut at jeg heller ville være min naturlige kommunegrå og at det faktisk er ganske fint, selv om det ikke går an å se om jeg egentlig er blond eller brun eller grå.
jeg er så glad for at dere blogger, håper dere fortsetter lenge lenge lenge :)

Anette said...

Vet du hva, Heidi? Du er dødssøt.

Liv Tone said...

Han med tatoverningene var litt kjekk da..

ragnhild said...

så nydelige bilder

Jesper Mattsson said...

Måste bara säga att det är helt underbara bilder ni tar! Underbart att kolla in här..

Eirin said...

Bildene er like fantastiske som mannen med tattiser! Det sier litt! :D

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?