Wednesday, August 31, 2011

Africa

IMG_3422
I går flytta Ida ut av vårt deilige kollektiv. Ho skal til Johannesburg i eit år og drive med ting som er mykje viktigare enn å sitte her i pysjen å blogge. Det kjentes rart å legge seg til lyden av eit heilt tomt rom på andre sida av veggen i går kveld. Ingen som går over golvet, raslar i papir eller snakkar i telefonen på andre sida av den tynne veggen. No er leiligheten full av tre ulike flyttelass, gutar og jenter, nøklar og ikkje nøklar, amerikakoffertar og pappesker til taket og ein fandens mykje hjerterom.

3 comments:

Nøve said...

Åh, Afrika. Elsker folk som gjør sånt. Bestevenninnen min skal til Madagaskar snart i praksis på en skole og det er bare så bra.

Elena said...

Jeg har mange venner på østlandet. Jeg har en kamerat i Australia. Jeg har venninner i USA. Jeg sitter i Bergen.

Anonymous said...

Av ren nysgjerrighet, hva skal hun der? Prøver å reke meg nedover til Afrika, men å høre hva andre skal gir en slags inspirasjon. Fantastisk blogg forresten!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?