Sunday, June 19, 2011

"Vi har jo alltid vært jenter, ikkje sant. Vi vet ikkje annet."

IMG_4135
IMG_3896
IMG_3890
IMG_3900a
IMG_3960
IMG_3977a
IMG_4061a
IMG_4064
IMG_4070
IMG_4103
IMG_4036
Rubrikken er noko eg høyrte Razika sei på radioen når dei fekk spørsmålet om å være "jenteband", og om problematikken rundt å være eit "jenteband". Svaret kom ganske oppgitt og perfekt syrlig: "Vi har jo alltid vært jenter, ikkje sant. Vi vet ikkje annet." Då skåla eg med meg sjølv i kaffi ved frukostbordet.

20 comments:

Anonymous said...

Jævlig bra!

Maren said...

Anne har så fin hårfrisyre! hvordan lager hun den? Jeg elsker bloggen deres! :D

<+)))>{ said...

i neste uke poster jeg et innlegg med en tekst susanne sundfør skrev om nettopp det der, "kvinnelig artist", "kvinnelig forfatter", etc. den er god. skal linke når den kommer, tror du vil like den.

Anonymous said...

<3

kristin said...

Kjempebra!

sia said...

Skål :) Og nydelige bilder

Nøve said...

Razika! <3
Og jenter generelt. <3<3

Oda said...

Åh, så flotte stemningsbilder! Også å ta med seg en nydelig, liten kanin i parken? Så herlig!

Regnboge said...

Det siste bildet fekk meg te å smile kjempemasse. Og jenter kan vere bra, berre ein går inn for det:)

Julia said...

Åh. jeg elsker razika altså! Hvilken kanal jørte du intervjuet? Kanskje det kan høres på nettradio?

marianne said...

skål!

Kristina Kvåle said...

så fantastisk bra utsagn og bilder og ja, girlpower!

Eli said...

jeg lurer også på hvilken kanal du hørte det på.

jeg vil bare kose masse og si takk for tidenes beste internettside forresten. medisin kan jeg kalle det, eller jeg vet ikke hva. tenker på all den tiden jeg har kastet vekk på å lese det nye, når dette ligger her og murrer og bare reparerer alt inni en når man leser! nytt innlegg er lik fest. dere har insprirert meg til å kjøpe speilreflekskamera og lære meg det. må bare få lønn først.

the wallflower said...

hah! bra svar. jenter <3

Mirjam said...

ååå så fin blogg. her jeg flytter inn her hvis det er greit, det var så fine bilder her :)
Det siste bildet der fikk meg også til å smile. Så utrolig søtt!!

Mirjam

Mirjam said...

ååå så fin blogg. her jeg flytter inn her hvis det er greit, det var så fine bilder her :)
Det siste bildet der fikk meg også til å smile. Så utrolig søtt!!

Heidi said...

Høyrte intervjuet på P1, heilt tilfeldig mens eg var på besøk hos bestemor. Har prøvd å søke etter det men fant det ikkje!

Eli said...

fant det! tror jeg. litt langt nede på siden.

http://podkast.nrk.no/program/reiseradioen.rss

Eli said...

26.06.11, forresten, det var sendingen.

Eli said...

nei, vent. det kan ikke ha vært det. stryk det, kjære skybert som bryr deg om mine gamle kommentarer.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?