Wednesday, June 01, 2011

Modell søkes!

Eg og Caroline skal ta nokre bilder i Oslo torsdag 9.juni, og er på desperat jakt etter ein modell som kan passe til idéen vår. Det viktigaste er at personen kan svømme, og ikkje er redd for å ha på badedrakt. Den kan gjerne ha langt rødt hår, som desse jentene eg har fotografert tidlegare har, men det er egentlig ikkje noko krav. Om du trur du kan passe, eller kjenner nokon som kan passe, send meg ein mail på heidifurrefoto(@)gmail.com med bilde, det kjem til å bli ein kjempefin dag med masse fine bilder, kom igjen kom igjen kom igjen! Send gjerne mail om du berre er litt nyskjerrig og.
19
018
004

10 comments:

Oda said...

åå, skulle ønske jeg bodde i Oslo!

Eirin said...

Den som bare hadde bodd litt nærmere Oslo! Hadde stilt med en gang. Rødfargen jeg farga håret mitt med i februar begynner å skinne igjennom det brune også nå. Langt krøllete hår med rødskjær.
ÆSJ. JEG VIL, jeg vil, men får ikke til

Julie/bobeep said...

hmm... ble litt interessert nå altså.. sender en mail jeg :)

maiken said...

Jeg ble veldig intressert jeg og! jeg gjør som Julie og sender en mail :)

Anonymous said...

Kult smykke på det øverste bildet! Hvor er det fra?

Madeleine said...

Åå. Har litt lyst. Ha modellsøk litt seinere i juni, da! Da er jeg også i Oslo.

Kval&Actionfilm said...

Smykket er fra denne flotte norske designeren som jobbar i Paris: http://retusj.com/

Karoline said...

Som dei andre har sagt; hadde eg berre budd nærare oslo! Og hadde det vore brunettar de ville ha, så hadde eg stilt opp på flekken!

Gledar meg til å sjå resultata frå fotoshooten :)

Nina said...

Skulle gjerne stilt som modell, men bor ikke i Oslo :(

Maren Elisabeth said...

Å, jeg vil, men har ikke råd til å dra til oslo akkurat nå.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?