Tuesday, June 21, 2011

Midsommarkrise/Crazy/Beautiful

imm015_17
imm013_15
imm005_7
No må eg tilkalle høgare makter, for her er saken: Min einaste ferieplan i år har vore midsommarfeiring i Sverige, akkurat som fjoråret. Men plutselig står eg uten skyss og bussen kostar det samme som ein tur til Bordeaux. Eg planla omtrent like dårlig i fjor, men endte opp med tidenes tur i kabriolet frå sekstitalet nedover svenskekysten, så eg har fortsatt håpet oppe og spør: Fins det nokon som skal feire midsommar i Sverige og har tenkt å køyre dit, eller som uansett skal køyre samme ruta mot Roskilde, eller som syns dette høyres så fantastisk ut at dei faktisk blir med på turen? Min opprinnelege plan var å reise enten torsdag ettermiddag/kveld eller tidleg fredag morgon, og min endelige destinasjon er omtrent Kalmar (nærare bestemt Stabbehyltan). Om du veit om nokon som skal køyre, eller om du skal køyre sjølv, eller om du fekk lyst til å køyre når du leste dette, og ikkje er seriemordar/voldtektsmann/voldtektskvinne, send meg ein mail: heidifurrefoto(@)gmail.com

5 comments:

Anonymous said...

Du er kul, som Elin i Fucking Åmål nesten, når henne haiker til stockholm.

Helga said...

Beklagar at eg heller ikkje skal tilby skyss, eg skal berre sei at EG ELSKAR DEN SISTE GIF´EN.
it makes me cry
You are like a cinema

inger said...

håper virkelig du kommer deg til sverige! selv skal jeg feire midsommar i svergie, men i göteborg.

Karoline said...

Håper du kommer deg til Sverige!
Ble forelsket i de bildene. Sånn. sommerforelsket!

Mie said...

jeg ville bare si at hvis det ikke hadde vært for at jeg skulle jobbe i helgen så ville jeg stilt meg selv og min smashing mitsubishi lancer til disposisjon for prosjekt midtsommersfeiring i sverige, glatt.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?