Friday, June 24, 2011

Kveldstur på Frogner

IMG_5333
IMG_5338
IMG_5351
IMG_5342

7 comments:

hoydepunkt said...

så fint. sommer + frogner = tipp topp.

ingrid. said...

jeg leser bare bloggen deres. ingen andre kan måle seg. dere har den fineste bloggen jeg vet om. det er helt sant.

Synne said...

Man trenger ikke ord når man har slike bilder! Akkurat sånn er det å rusle rundt i sommer-Oslo!

Karoline said...

Fine bilder av fine jenter på en finfinfin blogg.

Dorothea Kolstø Økland said...

hei ! nydlige bilder som alltid ! : )

jeg har et lite spørsmål å komme med:
jeg og en vennine vil reise til oslo en gang i neste uke og reise hjem sånn 4 juli. vi vil "osloe" men foreldrene våre syns ikke dette en god nok grunn for å fly over fjord og fjell : ) sååå- vet dere om noe som skjer i oslo i denne perioden ( for oss under 18 ) som kunne være til hjelp? eller bare noen gode argumenter på lager ? vett ikke helt hvorfor jeg spør dere om dette.. men hvorfor ikke tenkte jeg : )

Heidi said...

Hei jenter som vil til Oslo!

Beklagar seint svar! Eg ser ingen grunn til å ikkje reise berre fordi dykk ikkje er 18, men forstår godt at foreldrene dykkar vil passe på dykk. Eg ville foreksempel reist ut på Huk eller øyene i oslofjorden, eller gått tur i Frognerparken, lest bok i St. Hanshaugparken, drukke kaffi på Oslo Mekaniske, kikka i vintagebutikkar på Grünerløkka, reist til Naturhistorisk museum på Tøyen og kjøpt granatepler i Tøyengata etterpå. Eg ville kjørt Frognertrikken, kanskje sett om det var noko som skjedde på Litteraturhuset, prøvd å leie bysykkel og ikkje minst ete hotellfrukost! Eg veit ikkje om noko spesielt som skjer, men det er jo sommar her og det er fantastisk nok. Berre prøv å gå litt utenfor sentrum og les litt på internett på forhånd!

Dorodeisann said...

takkar og bukkar : ) !!! ble ikke oslo i denne runden.. men jeg kommer ! : )

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?