Wednesday, June 22, 2011

For en tid tilbake søkte vi modeller fordi vi hadde et prosjekt på gang. Det prosjektet het eksamen og det er jeg nå ferdig med. For godt tror jeg. Punktum finale, ikke mer 6000 i mnd, ikke mer student på bussen eller i baren. Hva studerer du? Ikkenoe, jeg studerer ingenting. Ja bortsett fra gutter og livet, men jeg tar ingen fag. Jeg er ferdig med det, jeg er voksen nå. I hvert fall ferdig utdannet. Hurra! Jeg tar av meg hatten, kaster den i lufta og klapper meg på skuldra: Godt jobba!

Under kan du ta en digital kikk på hvordan eksamensoppgaven sånn ca ble. Den handler om Tøyenbadet, min favorittplass i Oslo. Det er spekket med fine tekster fra alle de bra folka i Oslo/Harstad.

19 comments:

Anonymous said...

Gratulerer! Dette kan du være stolt av :)

Amanda said...

fine! du er så himla flink, du!

Anonymous said...

fanfuckingtastic

anantharika said...

Nydelig. Gratulerer!

Siv said...

Så kult det ble!

Anonymous said...

Så utrolig fint! Likte tegneserien utrolig godt!

Kristina Kvåle said...

kjempefint! gratulerer så mykje!! :D

Anonymous said...

GRATULERER FINE DEG!

Cathrine said...

Bra jobbet!

hanne said...

hurra! og herregud for et fint magasin du har laget! jeg elsker bildene dine.

Elise said...

Nydelig!

L said...

så sjukt fint, caro! du er min magasinheltinne. håper det blir flere sånne ting i livet ditt, ass. og skål for å være ferdig med å studere! nå er det gutter og livet, ikke karakterer og eksamen. woho!

Anonymous said...

Gratulerer så utrolig mye! Det var virkelig vakkert.

Anonymous said...

magisk. bra jobba. hadde akkurat kokt meg to bløtkokte egg inspirert av deres tidligere innlegg da jeg leste dette. fyff...

Anonymous said...

nydeleg!

Marte Edvarda said...

JA! Dæssken ta!

Kaja said...

Utrolig fint og stilig. Rett og slett. Classy og deilig.

Ragnhild said...

oi, det ser heilt fantastisk ut. må sjå nøyare ein gang. dei høyrdes fine ut, dei nye studiane.

hanna said...

er klar over at jeg er seint ute med denne kommentaren, men det er alltid gøy å få ros uansett. dette magasinet var helt nydelig! den røde tråden, bildene, tekstoppsettet. jeg elsker det! hadde ennå flere magasiner i butikkene vært som dette.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?