Thursday, June 16, 2011

Aldri meir Oslovinter

IMG_0009s
IMG_0095

4 comments:

Anonymous said...

Herreeee GUD så vakkert!

Oda said...

Guri, så flotte bilder!

hoydepunkt said...

hun er så fin.

Elri said...

Høres kjent ut. :) Samtidig som jeg elsker årstidene, de er fine på hver sin måte, men også summen, det magiske som skjer når vi må igjennom alle de forskjellige stadiene. Minner meg om at jorda går rundt, og at alt er på ekte. Og at alt går i loop, slik at det på en måte er meg det må skje noe med, eller jeg som må hmm... utvikle meg. Fint. Men jeg har sagt det der før, aldri mer vinter i Oslo/Norge! Hadde billetter og plan i vinter, men noe skjedde og vi konstaterte igjen at livet er uforutsigbart. Må ta det man får. Så ble det Oslovinter igjen likevel.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?