Sunday, May 15, 2011

Vinter/Venner/Vår

IMG_0007
"Nå skal vi ha nachspiel", seier Karina. Me spring opp telthusbakken og tar igjen nokre gutar, "bli med på nachspiel!", seier me. Dei blir med, me steiker pizza og drikk vodka, nokon kyssar i eit hjørne. Me blir der heilt til det blir morgon, eg går heim og stoppar opp i bakgården og ser på alle dei nedsnødde syklane og gledar meg til dei skal få sleppe fri.


Eg elskar alt som skjer mellom desse fire veggane. Det er lov å gå på ein smell, hos nokon av oss smell det litt ekstra. Me får hjertene våre knust, tørkar tårene til kvarandre, lagar middag og ser en film, "hvorfor virker det som om vi er de eneste all-righte folka i verden?" seier Karina samankrølla på sofaen med ansiktet i hendene. Joachim tar ansiktet mitt i hendene sine, tørkar vekk tårene mine og seier at eg kjem til å reise meg som Fugl Fønix. Han tar ein liten dans på golvet foran meg, eg ler av dei lange tynne beina hans. Og nokon gongar, når man kjenner litt for godt at man er voksen, og at livet er alvorlig, det er då man merkar at man ikkje berre er bekjente man ser film med, men at man er venner og alltid kjem til å være det. At man kan ringe å sei "kan du sove hos meg, for i natt vil eg ikkje sove åleine".

Eg og Caroline møter Joachim utenfor Rimi i Waldemar Thranesgate, han kjem nedover gata uten jakke og det minnar meg på at det har blitt vår, me ropar at han ser fab ut og han knipsar i lufta og snurrar rundt. Me kjøper wienerpølser til alle og har pølsefest, ser på Klovn, Joachim sovnar i armkroken min.

8 comments:

Kamilla said...

Jeg skulle ønske jeg var i vennegjengen deres, for dere virker så utrolig fine..

hoydepunkt said...

hjerte på det å være venner og at man alltid kommer til å være der for hverandre når en ikke vil sove alene.

June said...

Åh <3 magisk magisk fint.

charlotte coppola said...

for en fin plass å være:))

MB said...

bloggen deres er så slitsom. gif meg her og gif meg der. takk for løran. <3

Synne said...

Nå savner jeg telthusbakken.

Anonymous said...

<3 Joachim. Når jeg får livet mitt tilbake skal jeg se deg mer.

i

Cathrine said...

Løv

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?