Tuesday, May 31, 2011

Konkylie

make an avatar
Det beste eg kan bruke ein ettermiddag på er å sitte på rommet mitt og høyre på det nye albumet til When Saints Go Machine. Rydde litt rundt, høyre "Parix" ein gong til, lese i eit blad, høyre "Parix" ein gong til, mens eg håpar at dei eg bur med ikkje legg merke til at eg spelar den samme songen om og om igjen. Danse litt når "Kelly" kjem, minne meg sjølv på at eg må få gardiner om eg skal fortsette å danse like mykje for meg sjølv (men hei, er ikkje det noko alle gjer?). Albumet veks inn i meg for kvar lytting, det skal få vær med på mange morgonturar, lyse netter, overalt.

2 comments:

Anonymous said...

for en fantastisk sang!
jeg liker denne bloggen så godt.

marte said...

fantastisk sang. en annen fantastisk sang, som jeg hører på igjen, og så igjen og igjen: http://pitchfork.com/news/42514-video-cults-abducted/

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?