Monday, May 23, 2011

Kom ikke og si at naturen ikke er et under. Kom ikke og fortell meg at verden ikke er et eventyr.

IMG_1805
IMG_1844
IMG_1914sh
IMG_1926sh
IMG_1923sh
IMG_1909
Eg er kanskje død på internett, men i virkeligheten lev eg i beste velgåande. Eg har prioritert våren i det siste, og gått turar på Frogner, sett blomane bløme, plukka syriner om kvelden for å ha i vinduskarmen over senga, og prøvd å rekke over alt uten å greie det. Eg tenker på den scenen i 500 days of summer når Tom Hansen slår tennisballen i golvet og plutselig finn rytmen, den rytmen har eg leita etter i mai, når eg slår den ballen ned i golvet og den kjem tilbake, men ballen har har ikkje komt tilbake, i mai har eg berre høyrt rytmen frå den klikkande bysykkelen, mine høge hælar over dansegolv, klirrande øl i posen og lønnesirup over pannekaker. Det fins altså ingen rytme i lønnesirup, men bli her gjerne litt til, du som les, til eg finn litt meir tid til å skrive her og redigere alle bildene eg har, men det kan eg ikkje gjere akkurat no.

9 comments:

Sigrid Ü said...

<3

Mina said...

Samma her. High five!

Susanne said...

Nå har jeg endelig kjøpt magasinet. Gleder meg til det dumper ned i postkassa! <3 nyt våren

Anonymous said...

Så bildet ditt i ENO! Finfint!

Synne said...

Høres herlig ut! Våren er til for å nytes, i lange drag, med skjerf rundt halsen og blomster over hodet og vinflaske i den ene hånden og kamera i den andre.

Veronika said...

Jeg blir.

Regnboge said...

Herleg! Nyt dagane og kos deg!

sus said...

oi, at du husker den scenen!
jeg har nettopp begynt å lese bloggen deres. den er fin fin fin

Anonymous said...

hva slags hund er det?

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?