Saturday, May 28, 2011

Hjertet er bare en tellemaskin som teller nedover

IMG_3337
IMG_3333
IMG_3338
IMG_3344
IMG_3346
Eg sa til Caroline at ho skulle møte meg i sitt finaste antrekk klokka sju på mandag, for då skulle eg ta ho med på noko fint. Ho tippa alt frå Tokyo til dobbeldate, men det var altså stykket "Chet spiller ikke her" på Nationaltheatret, med Torbjørn Harr, skreve av Lars Saabye Christensen. Caroline elskar jo Torbjørn Harr, og eg elskar Saabye Christensen, så dette var perfekt. Stykket er noko av det finaste eg har sett på lenge, eg vil få tak i manus og lese det om og om igjen, ta det fram innimellom og lese dei finaste delane. Siste visning av stykket er på førstkommande mandag, eg trur det fortsatt er billettar igjen, om eg var deg ville eg sikra meg ein ganske raskt, for eg trur dette er det finaste som skjer i Oslo akkurat no.

4 comments:

johanne said...

dere er så vakre

Synne said...

Åh, det er så flott på Nationaltheatret. Så fine dere var, forresten. Fortsatt god helg!

Anna said...

Meget, meget pent.

Anonymous said...

Jeg så dere etter forestillingen og hadde så lyst til å gå bort til dere og si at jeg elsker bloggen deres, har lest den flere år bakover i arkivet og har gjemt på Paris-tipsene fordi jeg skal dit neste år. Men jeg turte ikke! Nå vet dere det likevel :-)

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?