Monday, April 04, 2011

Wedding

Daisies
Eg er i gong med å planlegge sommaren, og ser for meg å ta ein del bryllupsbilder. Så langt har eg alle helgene fri, unntatt første helga i juli, då har eg eit bryllup. Så om du skal gifte deg, eller kjenner nokon som skal gifte seg kan du sende meg ein mail på heidifurrefoto(@)gmail.com, eller berre ta ein kikk på heimesida mi heidifurre.com. Eg tenker å fylle kalenderen heilt opp, så her blir det førstemann til mølla.

(Og man kan selvfølgelig sende ein mail om det gjeld andre typar foto enn bryllup.)

9 comments:

Kaja said...

Linken din er sund.

Benedikte said...

ja skulle eg ha gifta meg så... me får ta da om eit par år:) Klem

sia said...

Skal gifte meg i juni men har desverre ingen penger.. :) Og bor på andre sida av landet.

Anonymous said...

hei! når i ska gifte me ska i booke d :) du tar fantastiske bilda. såå, om ti år får du kanskje en mail fra me. hilsen ingrid

Anonymous said...

Slettet du D2-kommentaren?

Heidi said...

Eg fekk ein kommentar om D2 på mail, men den viser ikkje her?

Anonymous said...

Samme det. Håper du søker! http://www.journalisten.no/stilling/d2-dagens-n%C3%A6ringsliv/34276

Heidi said...

Der er linken ja. Skal sjekke det ut.

Elena said...

Jeg pleide å tenke at jeg aldri ville gifte meg... men nå virker det så fint!
Du er flink!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?