Friday, April 01, 2011

Umulig kjærlighet

Eg er forelska i Bill Murray. Han er den finaste mannen på jorda. Eg grin meg i søvn kvar einaste kveld for at han ikkje er født eit par tiår før, eller eg født tidlegare. Då skulle eg reist til Amerika og sagt "Bill Murray, du er den einaste for meg", og me skulle ha drukke kaffi rett frå kanna og kjørt rundt i golfbil ilag kvar einaste dag.
bill
bill_murray
6293_2b5f.jpeg
bill-murray
tumblr_lhee38WF2w1qzlfumo1_500
tumblr_lifd61rjOa1qzzs0oo1_500
Lost In Translation

11 comments:

Rebekka said...

Æææ! Kunne ikke vært mer enig! Han er fantastisk!

June said...

Sukk.

Ingrid said...

Bra mann!

Synne said...

Han er virkelig en flott fyr. Where the Buffalo Roam, sier jeg bare. Jeg kjenner en fyr som traff ham tilfeldig på en flyplass i statene, og som snakket litt med ham, og jeg er evig misunnelig. God helg!

Linn Maria said...

Mhm!

Livet er tilstrekkelig vakkert said...

Åhh <3

Cathrine said...

Du kan jo gjøre det likevel, så kan du ha han noen år liksom? Selv synes jeg Gary Oldman er gammelmannsheit.

oda celine said...

han gjør the darjeeling limited verdt å se også, selv om filmen i seg selv er fin.

Karen said...

Nå fikk jeg lyst til å se Livet under vann igjen.

hoydepunkt said...

fantastisk bra mann. å, kaffe rett fra kaffekanna.

k said...

åja murray jajaja

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?