Tuesday, April 12, 2011

It's all gone tomorrow

Siden eg og Caroline skal flytte inn i ny leilighet veldig, veldig snart er eg i full gong med å tenke på flytting. Siden det gjekk så bra å selge litt ting som fortjenar å bli brukt meir for eit par veker sidan, kjører eg i gong med ein runde til, denne gongen med alt frå Narnia-pels til Ilse Jacobsen sko, og foreksempel desse tingene:
Bilde 35
Denne kjolen, som har vore med på mange festar i Paris, turar i parken, på date, på jobb og overalt, men som av ein eller annan grunn har budd innerst i skapet det siste året.
Untitled-12
Denne blusen som berre blei brukt den eine dagen.
09
Og ikkje minst kjolen som har vore med på utallige foto-shoots, vore tredd over hovudet til nydelige modellar, men som eg aldri heilt fekk til å bruke sjølv.

Har lagt ut ein annonse på finn.no, den kan man klikke seg inn på her. Send mail via den eller direkte til meg. Det blir førstemann til mølla, håpar på eit bedre liv for alle kleda som aldri får være med ut av skapet lenger.

2 comments:

veronica isabelle said...

<3

Joachim said...

HALLO? Hvordan kan du IKKE nevne at den blå kjolen gir deg et sykt fine pupper? Beste salgstrix nr 1.

http://4.bp.blogspot.com/_9uKiQXGEfOQ/ShnUWKJYIoI/AAAAAAAADIc/r0WqD7cxVgk/s1600-h/b1.jpg

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?