Sunday, April 24, 2011

Den beste dagen

IMG_1546
IMG_1562
IMG_1558
IMG_1606
IMG_1613
IMG_1628
IMG_1651
IMG_1590a
IMG_1645
No er me på veg heim fra Stavanger, utslitte og trøtte. For ein tur. Her er bildene frå ein dag me reiste ut til Solastranda. Det var heilt sinnsjukt dårlige bussforbindelsar, men heldigvis møtte me på ein mann som viste oss heile vegen dit. Eg hadde med ei flaske champagne i overraskelse til Caroline, som me skåla for kvarandre med og satt der til sola begynte å gå ned. På veg heim fekk me haik me ei dame som hadde reist rundt i Norge det siste halvåret, og budd i bilen sin. Me gav ho ei påskelilje me hadde funne på vegen og var enige om at det fins mykje bra folk der ute. Det har vore mange som har komt bort til oss på gata og sagt at dei les bloggen på denne turen, og det har vore veldig koslig. No skal me prøve å ta igjen dei tusen timane med søvn på auget og prøve å beholde den gode energien ein skikkelig bra ferie kan gi.

11 comments:

L said...

å, fininger! det høres ut som det beste man kan gjøre en helt vanlig dag i 2011, spør dere meg.

gleder meg til å se dere igjen, da kan vi også drikke champagne og ha beina i sanda.

Nøve said...

Åå, så sykt fint. <3

Anja said...

fantastisk!

Elena said...

Dere ser ut som postkort fra 1950tallet XD herlig!

Anette said...

Så nydelige dere er. Dere inspirerer meg veldig.

Tale said...

det er nesten litt utrolig at dette kan være norge, er det ikke? :) jeg mener, sydenfølelse!

Tuva Moen Holm said...

Å! Flotte, fine Solastranden! Det e 10 min fra meg det! Og så nydelige dokk va! Sku så gjerne våre i byen denne påsken å vært personlig guide for dokk! Men, men. Me får heller ta det igjen. Nyt siste påskedagen i storbyen:)

Mina said...

Stavanger er så fint! Stakk dere en tur innom Fretex? Jeg er hellig overbevist om at de gamle damene i Stavanger har suverene garderober. Finner en haug med skatter hver gang jeg er på Fretexen der. Banker den overprisa markveien-filialen anyday.

marie christine said...

dere er så fine! en gang må jeg til stavanger. det har jeg bestemt

Synne said...

Så glade og fine dere er!

marte said...

fine jenter, jeg får lyst til å klemme på dere! mine svigerforeldre bodde i van'en sin i california på syttitallet, veldig oppløftende at det kjører en dame rundt i norge og gjør det samme i dag.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?