Thursday, March 10, 2011

Ring Bestemor

IMG_8041
IMG_8037

13 comments:

Kristin said...

Fine bilder :D Elsket sløyfen :3

Lovely day, isn't it? said...

Fine bilder. Fin blogg. Liker. Jeg ringer begge bestemødrene mine hver søndag. -
Ha en fin torsdag!

Marte Edvarda said...

Det va akkurat det sparket i rævva æ trengt, har gått og tenkt på at æ burde gjør det, og nu e det gjort! Takk, jentan, dokker e neste:)

MB said...

har ingen
:(

DoubleRaiinbow said...

ntå, ja det skal jeg gjøre!

hei. said...

ikke verst, jeg skulle ringe mormor i dag, jeg, og så dukket dette opp.

vakre vakre bilder. alltid.

Anonymous said...

Satt å tenkte på å ringe henne da hun ringte meg

Agnes said...

var akkurat på besøk og spiste hjemmelaget blomkålsuppe.

<3

karina said...

åh, den tittelen får det til å fare eit vondt sus mellom hjarte og tankar. om eg berre kunne, om eg berre ikkje angra kvar kveld på at eg var ein annan stad enn hjå sjukesenga natta før.

Anonymous said...

dere var på yoghurt heaven, så dere fra utenfra vinduet, hva syns dere? helt siden mariell skrev om det har jeg villet prøva. :)

hei. said...

hva heter malen dere bruker? jeg har lyst til å bruke den selv og fikse og trikse litt, mest pga at bildene vil bli større da og sånn, men jeg finner den ikke. jeg bruker også blogspot så det burde ikke være noe problem... hjelp?

Kval&Actionfilm said...

Anonym- Haha, det var skikkelig stusselig på yoghurt heaven, dårlig service, kjip is, stygt lokale, i det heile tatt ein ganske stor skuffelse. Ville ikkje brukt så veldig mykje tid eller pengar på å gå dit.

hei.- Trur me brukar den som berre er heilt tom. Bildene lastar me opp frå Flickr.

Anna said...

Min bor i Polen og jeg kan nesten ikke polsk... Så da går det gjennom mamma i stedet :)

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?